Siz hangisini tercih ediyorsunuz kızlar?
Hangisi daha hoş
Bide taytları nasıl kombinliyorsunuz kısaca bahsederseniz sevinirim :)
Hangisi daha hoş
Bide taytları nasıl kombinliyorsunuz kısaca bahsederseniz sevinirim :)
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bnim tercihim mat.
Tunikle çok güzl oluyor. Uzun tunikle
Tunikle güzel oluyor evet :)
😊😊😊
Tayt tercih etmiyorum cok itici pembe hesapli erkek
Pembe hesaplı erkek derken?
hicbirini kullanmiyorum
Mat, genelde kazak giyerim üzerine bu havalarda.
hepsini de tercih ediyorum
Deri ve mat
Teşekkürler yorum için :)
rica ederim
Hiçbiri
Neden peki :)
Sanırım tarzın değil
Tayt giymiyorum
Mat dar tayt favorim :D
Deri ve mat güzeldir
Tayt tercih etmem
Deri ve mat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar