Yaz boyunca kendini şık ve güzel hissetmek; bunu da bir servet ödemek zorunda kalmadan yapmak istiyo
Moda & Stil Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi (Sayfa 4) Deppo Avantaj Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 197 Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çiçekli elbiseler bence sık duruyorlar. 0 0 Yorumla
cileklieinsteiniyum Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Tshirtlere bayiliyorm baskili olanlar *-* 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,3b cevap paylaştı. Iyi sık alımlı calimli efsanevi parcalar😉 0 0 Yorumla
ekonometrimio Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Nakış işlemeli uzun elbiseler gerçekten çok hoş. 0 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 +1 yıl Moda & Stil konusunda 959 cevap paylaştı. Rengarenk desenli etekler ve elbiseler favorim. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Çiçekli elbiseler bence sık duruyorlar.
2 numarada ki çiçekli uçuş uçuş elbiseler 😊
Hiçbiri benlik değil
İdare eder çok da begenmedim
4 numarayı çok evdim:)
Giy bişeyler çık bence 😂😂
Şort ve bluz bu ikiliye bayılıyorum
Yaz için güzel tercihler👍
Kendime yakışanı giyinmeyi seviyorum
8'i sevemedim
3 çok şirin duruyor :)
Kısa olanlar daha çok beğendim.
Tshirtlere bayiliyorm baskili olanlar *-*
Daha cok etwk baskili beyaz tisortler
Iyi sık alımlı calimli efsanevi parcalar😉
Bir olsun bizim olsun ☺👏
En sevdiğim pembe rengi
Hoşuma gitmedi ama ellerine sağlik😊😊😊
Bence gayet guzel bir bence
Al birini vur ötekine😅
Straplez elbise tam benlik😊
miniler favorimdir ;)
5 fena değil . tişört olsa. daha iyi
İyi kombinlemekte onemli
Hepsi mükemmel hepsini de sevdim. ♡
Bence beyaz renk hep favori
çok güzel olmuş teşekkür ederim
Baskılı t-shirtler kurtarıcıdır.
Klasik kıyafetler tercih ederim
Nakış işlemeli uzun elbiseler gerçekten çok hoş.
Garı dediğin elbise ya da etek giyer. Nokta 😂
En rahatı elbiseler 👗 tabiki 😊
En rahatı yine elbise 😁
Straplezz candir 😍😍
t-shirt devam.. teşeekkürler..
bunlar fazla güzel değil bence :(
Bir bayana ne giyse yakışıyor.
Rengarenk desenli etekler ve elbiseler favorim.
güzel olmuş ellerine sağlık
3 u begenimm sahane olurdu
Hepsi güzel gözüküyor.
Erkeklere yok mu bir şeyler? :D
Tulum ve midi etek iyimis. Elinize saglik.
Ellerine saglik , guzeller
Çoğu seçim çok güzel emeğinize sağlık
3 numaradaki kiyafet hoşmuş
Gaffur pijaması candır ;)
Omuz dekolteli tulumlar...
Çoğunu kullanıyorum :)
Baskı tişörtler desenli elbiseler guzel
5 numara oldukça güzel
Hemen girip araştırmalara başlamalı 🤣 😉
Baskılı t-shirtler candır. :)
Sevdiğim t-shirt modeli 👍
3 güzelmiş ama güzele her şey yakışır
Çiçek desenli elbiseler favorim
Her zaman spor ve rahatliktan yanayim
6 ) Nakışlı uzun elbise
omuz detaylı elbiselere bayılıyorum.
5 numara çok tarz
Öneriler için teşekkürler