Yaz boyunca kendini şık ve güzel hissetmek; bunu da bir servet ödemek zorunda kalmadan yapmak istiyo
Moda & Stil Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi (Sayfa 5) Deppo Avantaj Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 197 Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
rrevolutionn Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Moda & Stil konusunda 838 cevap paylaştı. Tulum her daim enfes;) 0 0 Yorumla
sevdalısınındelisin Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Elletine sağlık çok başarılı bir bence yazmışşsın 0 0 Yorumla
Prettyghost Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Moda & Stil konusunda 395 cevap paylaştı. Straplez olan daha şey 0 0 Yorumla
duygukarasu Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl midi boy etekler hem rahat hem de hoş duruyor :) 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. Modayla işim olmaz ilgilenmem 0 0 Yorumla
yarenbirsen Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,4b cevap paylaştı. Begendim ben genelde etek elbse severimm 0 0 Yorumla
_MünzeviBayan_ Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl 7. öneri çok tuhafmış. Onun dışındakiler güzel 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Resimdekilere yakışmış.
Tulum her daim enfes;)
basic tshirt vazgeçilmezz
Hepsinde de mantıklı yazılmış
Hepsi çok güzel, sokaklarda görmek umuduyla.
Hepsi çok güzel kombinler
midi boy eteklere bayılıyorum
Çiçekli elbiseler favorimdir
Midi etekleri sevdim:))
Bu aralar hep etek alıyorum.
Elletine sağlık çok başarılı bir bence yazmışşsın
bana ggöre 8 bana ggöre
Tulumlar bir başkadır.
2,3 genellikle ben :D
Straplez olan daha şey
Çok güzel
Emeğine sağlık
her kız yakışanı giymeli
Erkek modasını da paylaşın pliis
Ucuş. elbiseler iyii bu havada
2,5 ve6 hoşmuş. ama bize göre değil :) :) :)
midi boy etekler hem rahat hem de hoş duruyor :)
Tam benlik bir bence mi? I * blue mate :D
E bunlar kadın elbisesi
1 ve 5 hep hoşuma gitmistir
Bunlar bana göre değil.
Evet artık pahalı şey takıntısı olmamalı
Bize göre birsey yok mu
Bu fırma instagram butıgı dıye bılıyorum
Başarılı tebrik ederim
Hepsi güzel bayanlara yakışır.
ayy 4 numarayı çok beğendim.
Hepside çok güzel değil mi yaaa
Hepside rahat ve guzel
Sade, abartısız. O sebepten de çok güzel.
Erkeklerin stilinden neden bahsedilmiyor hiç 😂
erkeklerin kıyafetlerinden çok daha havalılar
Omuz detaylı tulumlar💖
Modayla işim olmaz ilgilenmem
Bence de sen para kazanmalısın.
bende uçuk olan tüm renklere aşığım
Bence bayanlara tulum yakışıyor
bu yaz her yaza göre daha iyi
erkekler içinde bir bence gelmeli bu konseptde
bence 3 ve 7 en güzeli
Ben Yaz Favorim Kisa Sortlar ve askili bluzlarr
Tulum giymeli bence kizlar
Şu geniş pantolonlar bayağı güzel
Begendim ben genelde etek elbse severimm
midi boy etekler cok güzel oluyor
Öneriye ihtiyacım yok
İtici geldi bana bunlar.
Omuzları ön planda tutmak hoş
6 7 8 biraaz kötü diğerleri fena değil
Desenli olanlar çekici
Erkekler için yok sanırım
bayanlar için güzel..
7. öneri çok tuhafmış. Onun dışındakiler güzel
Hepsi birbirinden güzel
baskılı detaylı t shirt bence
Gaffurun pijaması gibi :K