Yaz boyunca kendini şık ve güzel hissetmek; bunu da bir servet ödemek zorunda kalmadan yapmak istiyo
Moda & Stil Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi (Sayfa 3) Deppo Avantaj Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 197 Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
SANATSAL-RUH Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl canlı renkler, rahat kıyafetler tasarımlarda bence hoş. 0 0 Yorumla
taylann0 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl 2. Yazın kıpır kıpır enerjisini çiçekli desenlerle yansıtan, neşeli kruvaze elbiseler 0 0 Yorumla
gngr00 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl . her zaman bende etek giyerim özellıklı kış mevsiminde :D:D:D 0 0 Yorumla
ankara-guclu-06 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Beyaz kadına da erkeğe de yakışıyor ne giyersen giy içinde beyaz renk olacak 0 0 Yorumla
enesinc Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl çok renkli de hoş olmuyor ama biraz daha sade seçimler daha hoş olabilir :) 0 0 Yorumla
danssevenler Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl 7. sezon olan elbiseniz mukemml bir secim olur :) 0 0 Yorumla
blackkwomann07 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Midi boy eteklerden nefret ediyorum. Diğer tarzlar çok hoş olmuş. 0 0 Yorumla
Kırmızıwinstonn Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Mini üstler ve yüksek bel retro kot şortlar benim favorim ve bir sürü renkli kolyeyle renklendirebilirim. Gladyatör sandaletler de vazgeçilmezim ❤️😍 0 0 Yorumla
istocan Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl 7numara fena degil ama cogu pratik olmamis maalesef 0 0 Yorumla
newpophome Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Bir @butikirony isimli instagram adresini ziyaret etmenizi öneririm. Bir de modaya burdan bak 0 0 Yorumla
EsmaS22 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl ben baskı detaylı t-shirt ve sweatshirtlere bayılıyorumm <3 0 0 Yorumla
sertkann Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Çiçek desenli elbiseler çok yakışıyor kadınlara. Ve omuz dekoltesi olanlar gerçekten harika. 😊😊 0 0 Yorumla
Canavaramcı Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Romantik bir prensese dönüşmeni sağlayacak straplez elbiseler 0 0 Yorumla
Dil-an Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bu yaz benim favorim straplez elbiseler bence çok güzeller..! 0 0 Yorumla
mgc69 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl evet kızlar bu kıyafetlerle çok sevimli ve güzel görünüyorlar 0 0 Yorumla
neziha_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl baskılı tişört kot etek ve spor ayakkabı bide sırt cantası tamamdır 0 0 Yorumla
yalnızadam001 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl BENCE KIRMIZI MİNİ ETEK VE BEYAZ BİR Pİ ASKILI KIRMIZI RUGAN AYAKKABI GÜZEL OLURDU 0 0 Yorumla
Lopetyy Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Günlük hayatta giydiğim ve çok sevdiğim için 7. si ve 1. Bence hoş 0 0 Yorumla
dertlideliaşık Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bu yaz yana yakıla arayıp hala daha istediğimi bulamadım turuncu gömlekler 😅 0 0 Yorumla
Emlyy03 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Beyaz tshirt altına sort telik sandalet giyin çık😊 0 0 Yorumla
Drvs_Clsn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl T-shirt Pantolon Giyen Zayıf Hanımefendilere Her Şey güzel gidiyor. 👍👍 0 0 Yorumla
AşkFakirii Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Klasik giyinirim. Beni mutlu eden neyse onu giyerim 0 0 Yorumla
Justhappiness Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Cicekli efil efil acik renk bir elbisenin kumsalla uyumu 0 0 Yorumla
Ocstez Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Elbise giymeyi çok sevmesemde straplez elbiseler çok his durmuyormu 0 0 Yorumla
pınars1 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çiçek midi boy elbiseler Harika altınada bantlı yüksek olmayan topuklar süper bence 0 0 Yorumla
CirkinlerKralicesi Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Moda & Stil konusunda 310 cevap paylaştı. Baskılı tshirtler 👎👎👎 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
canlı renkler, rahat kıyafetler tasarımlarda bence hoş.
2. Yazın kıpır kıpır enerjisini çiçekli desenlerle yansıtan, neşeli kruvaze elbiseler
. her zaman bende etek giyerim özellıklı kış mevsiminde :D:D:D
Beyaz kadına da erkeğe de yakışıyor ne giyersen giy içinde beyaz renk olacak
çok renkli de hoş olmuyor ama biraz daha sade seçimler daha hoş olabilir :)
7. sezon olan elbiseniz mukemml bir secim olur :)
Midi boy eteklerden nefret ediyorum. Diğer tarzlar çok hoş olmuş.
Mini üstler ve yüksek bel retro kot şortlar benim favorim ve bir sürü renkli kolyeyle renklendirebilirim. Gladyatör sandaletler de vazgeçilmezim ❤️😍
Gayet iyiymiş 1980 olmasaydı iyiydi o bu tarza gitmiyo
7numara fena degil ama cogu pratik olmamis maalesef
Bir @butikirony isimli instagram adresini ziyaret etmenizi öneririm. Bir de modaya burdan bak
ben baskı detaylı t-shirt ve sweatshirtlere bayılıyorumm <3
Çiçek desenli elbiseler çok yakışıyor kadınlara. Ve omuz dekoltesi olanlar gerçekten harika. 😊😊
Romantik bir prensese dönüşmeni sağlayacak straplez elbiseler
Bu yaz benim favorim straplez elbiseler bence çok güzeller..!
evet kızlar bu kıyafetlerle çok sevimli ve güzel görünüyorlar
baskılı tişört kot etek ve spor ayakkabı bide sırt cantası tamamdır
BENCE KIRMIZI MİNİ ETEK VE BEYAZ BİR Pİ ASKILI KIRMIZI RUGAN AYAKKABI GÜZEL OLURDU
Günlük hayatta giydiğim ve çok sevdiğim için 7. si ve 1. Bence hoş
Bu yaz yana yakıla arayıp hala daha istediğimi bulamadım turuncu gömlekler 😅
Beyaz tshirt altına sort telik sandalet giyin çık😊
T-shirt Pantolon Giyen Zayıf Hanımefendilere Her Şey güzel gidiyor. 👍👍
Klasik giyinirim. Beni mutlu eden neyse onu giyerim
Cicekli efil efil acik renk bir elbisenin kumsalla uyumu
Elbise giymeyi çok sevmesemde straplez elbiseler çok his durmuyormu
Çiçek midi boy elbiseler Harika altınada bantlı yüksek olmayan topuklar süper bence
yaz ayında pantolon yakar 6. resimdeki daha güzel ve rahattır
Hiçbirini giymiyorum ama tarz meselesi tabii ki
Sadece straplez elbiseler güzel görünüyor.
güzel kombinler ellerine sağlık
Şalvar ararken nereye geldim.
Benim tercihimm etekler ve kısa bluz 😄
Hiç birini beğenemedim nedense 🤔
Carmen bluzlar favorim <3
4 numarali elbise guzel tamda benim tarzim
Rahatlık önemli vesselam...
6 numara daha iyi diye düşünüyorum
3 ve 7 güzelmiş
..
yazın pantolon mu giyilir. en temizi etek
Rahat tiril tiril elbiseler yaz için ideal.
tek parça elbiseler gayet hoş bence :)
Herzaman tulumun şıklığı farklı
Nakisli uzun elbiseye bayildim
Baskılı tshirtler 👎👎👎
T-shirt pantolon yeterde artar.
Cicekli elbiseler bu yazin favorisi
3 bence midinetek güzel
Gri etek çok tatlıymış
bir t-shirt bir sort herşeye yeter :D
Midi boy etekler güzel
tam hanımlara göre bir bence
Çiçekli elbiseler 😍😍
İlkbahar havası gibi daha çok :)
Başarılı bir paylaş olmuş :)
Benim tek diyebilecegim baski detayli tshirtler.
Şık olmak güzel bir şey 😊
Omuz detaylarına bayılıyorum... :)
Baskılı t-shirt hayatımın anlamı
5. bence çok şık ve tarz
Beyaz tişört üzerine baskı :D herşeye uyuyor