4. sırada romantik bir prensese dönüşmeni sağlayacak straplez elbiseler ile 8. sıradaki yaz sezonu boyunca elinden düşmeyecek, her kombine ayak uydurabilmesiyle ünlü kot çantalar benim favorim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
kesinlikle nakışlı uzun elbiseler bence biz kızlara çoook yakışıyor
Bence 8 numara çünkü yaz aylarında nem ve aşırı sıcak dolayı kıyafetlerimiz yapışıyor bu tip kıyafet kumaşı ise esnek ve rahat yaz aylarında tam giyilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Maxi etekleri ve nakışlı elbiseleri çok severim. Çok güzel ve gerçekçi bir bence olmuş.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel siteye benziyor. Kısa zamanda bakacağım. Eline sağlık.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Genç, dinamik ve şık görünmemi sağlayacak baskı detaylı t-shirtler tercihidir her daim arada bir omzu acik ustler giyerjm
Baskılı tişört ve kot pantolon giyiyorum. Fazla spor takılıyorum sanki..
7. Hoşuma gitmedi ama diğerleri güzel iyi bir bence olmus
Midi boy eteklerim var bunların içinden sadece. Midi boy etekler güzel be.
tek parça elbise yazın giyilecek tek kıyafet bence :)
Elbiseleri beğendim efil efil rahat görünüyorlar :) Bir de tulumu beğendim
Elbiseler yaz için çok uygun bence hem şıklığı hem rahatlığıyla olsun tercih sebebi ama tulum da fena görünmüyor
Cıvıl cıvıl kuruvaze elbiseler, madonna yaka bluz tsort elbıseler, baskılı tsortler çok hoş :)
Hepsi birbirinden güzel. Favorim çiçekli elbiseler ve omzu açık elbiseler.
Kadın güzel olmadıktan sonra elbise olsa nolcak :-D
Güzel şık detaylar ellerinize sağlık rengarenk bir bence olmuş.
Her zevke uygun alışveriş için deppoavantaj. com 😌
Sevgilime tek parça omuz detaylı bluzdan alabilirim. Ona çok yakışacağını düşünüyorum. :)
O prenses elbisesini arkadaşımın kır düğünü için tercih edebilirim. Çok cool görünüyor. :)
Hepsi çok hoş. Ama bence en güzeli şu uzun elbiseler. Çok rahattır bir kere. :)
Siteye baktım da, çok hoş elbiseler varmış. Fırfırlıl bluzlar çok hoşuma gitti açıkçası. :)
5. maddeyi beğendim. tek parça. ama fit olmalı onu giyen biri :)
Basket şortum, tişörtüm ve parmak arası terliğimle harikayız.
yazın çeşitliliğini seviyorum. Kışın kazak pantol :/
Bence tam benlikmiş 😑 Seçenekler hep bayanlar için oysaki, neyse görüş paylaşmış olalım
omzu açık kolları upuzun bluzlar :) bu sene ki favorim ^ ^
Beyaz tşört- kot şort, beyaz spor ayakkabı, renkli bir halhal, kücük el çantası
Bayanlara en çok eteği ve beyaz pantolonlar yakıştırırm.
Çoğunlukla etek ile bluz kombini tercihimdir, hem iş hem dışarıda gezmek için uygun.
Şıklığımız değil insanlığımız edep ve adabımız konuşsun
@Hüzün_Kovan_Kuşu nun paylastigi resm disinda pek begenmedim
baskı tişörtler en hoşuma gidenler, hele de kendim yaptırdıysam :)
Baskı tshirt kanserojen madde içeriyor tulumlar hoş duruyor genelde
Benim stilim yoktur. Öyle gereksiz işlere kafa yormam, çekerim üstüme en klasik ne varsa, onlarla mutluyum ben.
Beğendim bunu elinize sağlık
Özellikle omuz detaylı tek parça tulumlar çok şık bence. Zaten omuz detayları da bu yaz epey modaydı. Ben çok seviyorum :)
3üncü şık tercihim ve kendime yakistirdigim salaş :) spor giyim vagecilmezim
Midi boy etekler efsane üstüne de güzel bir büstiyer ve omuz detaylı kırmızı elbise
Kot şortlar uzun etekler ve tulumlar en çok tercih ettiklerim arasında
Midi boy etekler vazgecilmezim haline geldi ve tulumlarlada çok rahat ediyorum
şık görünmemi sağlayacak baskı detaylı t-shirtler uygun göruyorum
Belden sarmalı elbiseler her zaman ilgimi çekmiştir.
bayan kısmı yazın etek giyecek rahat rahat giymesi lazım
Güzele herşey yakışır derim ne giydiğinin önemi yok
Güzel güzel de bunlar benim gibi kilolulara pek güzel değil 😞
Etkileyici tasarimlar kizlar boyle giyinse hep kesske
5. Tek parça ile çok tarz olmanı garantileyecek omuz detaylı tulumlar
Hepsi güzel bence arasında seçim yapmaya çalışılmamalı.
Biz hangisini giycez?
#CinsiyetAyrımcılığınaHayır
2 çiçekli desenı ve 3 çok yakışıtırıyorum bayanlara.
Bence straplez elbise rahat hoş ve heryerde sıkıntı çıkarmadan giyilebilie
Tulumu beğendim ama uzun olursa daha hoş durur diye düşünüyorum.
ben genelde fazla dekolteye karsiyim cunku fazla acik oldugu zaman ne giydiginden cok insanlar neyin gozuktugune bakiyolar
4. sırada romantik bir prensese dönüşmeni sağlayacak straplez elbiseler ile 8. sıradaki yaz sezonu boyunca elinden düşmeyecek, her kombine ayak uydurabilmesiyle ünlü kot çantalar benim favorim.
kesinlikle nakışlı uzun elbiseler bence biz kızlara çoook yakışıyor
Bence 8 numara çünkü yaz aylarında nem ve aşırı sıcak dolayı kıyafetlerimiz yapışıyor bu tip kıyafet kumaşı ise esnek ve rahat yaz aylarında tam giyilir
Maxi etekleri ve nakışlı elbiseleri çok severim. Çok güzel ve gerçekçi bir bence olmuş.
Güzel siteye benziyor. Kısa zamanda bakacağım. Eline sağlık.
Fırfır ve ekoseli bluz, güzel görünüyor.
alakası bile yok erkek olarak ilgimi çekmedi bu giyim tarzı
Şıklık neyimize biz ancak örtünebiliyoruz, kış geç gelsin bari.
Romantik bir prensese dönüşmeni sağlayacak straplez elbiseler 😍🙈🙈
İspanyol kolları daha çok seviyorum ve genellikle el işlemeli etek giymeyi seviyorum
Civil civil seylere gerek yok
Tek olsun benim olsun yeter :P
Tek parça tulumlara bayılıyorum giy çık kombin yapmakla uğraşmıyorsun😅😅