Biz erkekler genelde ne bulursak onu giyeriz tarzında kendimizi öne atarız. Ama bu işler öyle olmuyor beyler. İlk önce kendini seveceksin, giyimine tarzına dikkat edeceksin ki öz güvenin yerinde olsun.
Giydiğin kıyafet üzerine oturuyor mu?
İlk önce giyinmek için giyinmekten vazgeçin. Giydiğiniz kıyafetin üzerinize oturup oturmadığına dikkat etmeniz gerekir. Ne çok dar olmalı ne de çok salaş.
Bir takım elbiseyi ele alırsak
Takım elbisede gömleğe, kravata, kemer ve ayakkabıya özen göstermeliyiz. Eğer ki kahverengi bir ayakkabı tercih ediyorsanız mutlaka kemeriniz kahverengi olsun. Ben her zaman siyahtan yanayımdır.
Siyah bir takım elbisede farklı renklerde kemer kullanmamaya dikkat edin.
Ceketin düğme sayısı çok önemli, iki düğmeli ceket sportif, üç düğmeli ceket daha ciddi görünüm verir.· Ceket bedene çok oturmamalı, omuzlar dar gelmemeli. · Pantolon vücuda oturmamalı, ne dar, ne bol, ne uzun, ne de kısa olmalı. · Pantolonla çorap, kemerle ayakkabı aynı renk olmalı. · Yuvarlak yüzlüler; sivri yaka gömlek giymeli. · Sivri yüzlüler yarım İtalyan gömlek tercih etmeli. · Uzun yüzlüler enine çizgili kravat takmamalı, kravatlar kemer boyunu geçmemeli. · Sarışın ve beyaz tenliler; koyu renkleri kullanmalı, siyah veya lacivert tercih edilmeli.. · Esmerler gri tonları giymeli.
Ekstra olarak takım elbiselerde bel kuşağı, yelek ve köstekli saatlerde hoş durabilir. Tabi ki yaşınıza uygun olanı tercih etmeniz gerekir.
Spor giyimden vazgeçmem diyorsan
Takım elbisede olduğu gibi spor giyimde de uyum çok önemli. Özellikle renklere önem vermek gerekir. Fakat spor giyimde zıt renkleri kullanarak da bir kombin oluşturabilirsiniz.
Açık kahve rengi bir pantolonun üzerine mavi veya lacivert bir gömlek ya da tshirt çok hoş durabilir.
Ben relax olmayı tercih ediyorum diyorsan
Her daim şık olmayı kim istemez. Ancak bunun zahmetli bir iş olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Çok küçük detaylara dikkat ederek siz de her daim şık olabilirsiniz… Modacılar her yıl favori olan kıyafetleri, ayakkabıları ve aksesuarları belirlese de şu gerçeği unutmamalısınız; her erkek kendisinin modacısıdır. Ancak kendi tarzınızı yaratırken de uyumdan hiç bir zaman vazgeçmeyiniz.
Vücudunuza çok büyük (uzun, bol tişört ya da elbiseler gibi), ya da çok küçük (kısacık, üzerinize yapışan tişörtler gibi) gelen giysiler, sizi olduğunuzdan daha kilolu gösterir. Bu nedenle kendi bedeninizde uygun giysiler satın alın. Böylece vücut hatlarınız daha ölçülü biçimde ortaya çıkar.
Gece yatarken pijama takımı giyer misin?
Bence giymiyorsun, çünkü uğraşmak zor geliyor değil mi? Evet bir çoğumuza gece yatarken pijama takımı giymek zor gelir. Ama bence çok güzel bir alışkanlık. İyi bir çocuk olursanız rüyanızda siz de ''şirinleri'' görebilirsiniz :) Şirinlerin karşısına uyumlu bir takım elbise ile çıkmak varken neden sıradan şeyleri seçiyoruz ki :)
Şaka bir yana gece yatarken pijama takımı giymeyi öneriyorum. Bunun sebeplerinden bir tanesi, uyku halinde hazırlıksız bir vaziyetteyiz ve ne zaman ne olacağı belli olmayan bir ülkede yaşıyoruz. Bir anda yataktan kalıp kendimizi sokağa atmamız gerebiliyor. Pijama takımı candır ;)
{ Bana benden olur her ne olursa,başım rahat bulur dilim durursa... }
dostum bunlar cidden şıklık mı? 5 sene önce hardal rengi pantolon vardı herkesin kıçında. 6 sene önce ben hardal rengi yerine kırmızı, yeşil ve mor renklerini giymeye başlamıştım (:
En İyi Cevaplar