Evet hiç çekici değil ama şu pijamaların içinde her kız çok mutlu ve rahat hisseder kendini. Özellikle regl döneminde...
2. Tozluk çoraplar
Benim ev halinde sıklıkla kullandığım bir çorap türüdür. Nedense çok seviyorum. Geçen pazar dar paça pantolonunun üzerine giyip dışarı çıktım ve şaşırtıcı şekilde iltifatlar aldım oysa ki ben kendimi komik buluyordum.
3. Yatak çorapları
Çorapla uyumak hiç sağlıklı bir durum değil kabul ama benim yatağımın kenarında mutlaka bir yün çorabım olur ve yatağa girmeden onu giyer öyle giyerim yatağa.
4. Depresyon hırkası
Her türlü kıyafetin üzerine itinayla kombine edebildiğimiz, kollarını çeke çeke heba ettiğimiz, kimi zaman kollarına akan göz yaşlarını sildiğimiz vefakar hırkalarımız. Geçen gün mağazada hem erkekler hemde bayanlar için bu hırka modellerinden gördüm...
5. Depresyon beresi/bandanası
Bunu en yakın arkadaşımdan esinlenerek yazıyorum. Kış boyu şaçında evde sokakta hep bu bandana vardır. Özellikle depresyona girmişse o bandanayı kimse çıkartamaz başından . Bu kırmızı bandanasını takmışsa vardır bir durum hemen anlarım :)
6. Örgü patik
Annelerimizin /anneannelerimizin el emeği göz nuru örmüş olduğu patikler. Fotodakine benzer benimde var ve senelerdir giyiyorum eskimedi bile ve inanılmaz rahat ve sıcak...
7. Çıtçıtlı badi
Her ne kadar göbek açma modası çıksa da kış ayları için aman kim görecek ki rahatlığı ile belimiz açılıp üşümeyelim diye çıkarması eziyet, yine de çoğu kadının kış boyunca vazgeçilmezi erkeğin içliği ile rakip olabilecek iç ısıtan, erkek soğutan kıyafet yine bu kış da favorimiz.
Güzel olmak uğruna üşümeyin kızlar nasıl rahat ediyorsanız öyle giyinin, üşümeyin :)
Kızların ev hali çok cici oluyor 😄 bu fotosunu paylaştığın şeyler de çok cici 😄 Benim de yatağımın kenarında çorap bulunur hep ama ayaklarım ve yatak ısınınca çıkartırım onları ayağımdan 😄 uyumam çorapla 😄 Ama bazı günler uyuduğum da oluyor tabi çorapla 😄 Peluş pijamalar da çok cici 😄 pofuduk terlikler de 😄 pembe pofuduk terlikler 😂😂😂 Cici bir bence olmuş 😄 beğendim 😄
o daha ciciydi :D bu da cici ama o asyalıydı :/ benim asyalılara karşı zaafım var :/ onları çok daha cici buluyorum :D :D kan çekiyor herhalde :D :D biz de zamanında orta asyada yaşıyorduk ya :D :D
Essah kan çekiyor 😂 Haftalar sonra gelen cevap 😂 Takılma pek 😐 ben yalarım arada böyle şeyler 😐 aylar önce sorduğum sorulara gidip hesabı aktif olan kişilere yorum yapan bir insanım ben 😂 Çok acayibim çook 😂
4 cici pempeli beğenmiş görüşümü 😁 Kim onlar acaba 😁 Biri sensin de diğer üç kim ki 👀 şu beğenenleri görebilsek çok iyi olacak 😂 bir güncelleme de buna yapılsın artık 😄
Bu kıyafetlerin hepsi bana çok daha çekici geliyor bir mini etekten bir tayttan ne bileyin hatta dantelli bir iç çamaşırından bile... Çünkü çok daha samimi bence rahat giyinebilen insanları görünce daha çabuk kanım kaynıyor kendileri için yaşadıklarını görünce içim ısınıyor onlara...
Polar donlarım ve patiklerim vazgeçilmezim ayrıca yaz kış çıtçıtlı giyerim 😂😂 Ama yatarken ne kadar soğuk olsa bile rahat biseyler giyerim hele çorap hayatta giyemem ☺ Emeğine sağlık 😊
Ben soğuktan nefret ederim o yüzden her şeyin en kalınını, en yumuşağını, en sıcak tutanını alırım. Bu yetmezmiş gibi bir de üst üstüne giyerim bunları ama hâlâ üşürüm😂
Öyle şakşaklı şeylere gerek yok ki biz erkekleri etkilemeniz için. Sokak köpeğinin başını okşayan bir kadından da etkilenebiliriz, çay içerken o serçe parmağını kaldırandan da. Konuya biraz uzak oldu ama olsun :) Hırka giyen ve içinde küçük duran kızları severim. :)
Emojiden çıkartamazsin ama yazım şeklimden ve ifade ediş biçimimden belki yakalarsin. Bu nikinle tanışmıyoruz ama önceden başka bir hesabin var mıydı bilmiyorum
Pijamalı kızlar ıyyyyy nerde sümüklü peçetelerini orada burada dağıtıp her yerde gezip tozduğu çorabıyla yatağa giren pasaklı kızlar hepsi kusacam nerdeyse ya.
En İyi Cevaplar