Merhaba Ks Ahalisi ;
Bugünden sonra saçlarıma denediğim ve hep olumlu sonuç aldığım yöntemleri sizlerle paylaşacağım. Hızlı ve bakımlı saç uzatma, saç bakımı vs. Bu konularda olacak bencelerim... Saçlarım benim için çok kıymetli o yüzden tüm bakımlarını daha özenle yaparım canlarım onlar.
Bu bencemdeki işlemle saçlarınız kıvırcık ve dalgalı ise düz bir yapıya kavuşacak. Sadece bununla sınırlı değil saçlarınız kabarıyorsa, kırıklar oluşuyor ve bu yüzden saçlarınızı kestiriyorsanız artık bunlar ile kafanızı yormayacaksınız saçlarınız yumuşacık olacak ve hiç kabarmayacak.
Benim saçlarım tam dalgalı değil düz saç yapısına daha yakın ve duştan sonra kabarırdı ve zor şekil lırdı artık bu işlemden sonra hiç kabarmıyor yumuşacık bir saç oluyor. Sadece elimle bile şekil verebiliyorum.
Bu işlemi ilk kuaförde yaptırmıştım daha sonra ilacı alıp kendim evde yapmaya başladım.... 💆

İhtiyacınız Olan Malzemeler :
Keratin: Kuaför malzemeleri satan yerlerde bulabiliriniz ya da internetten sipariş verebilirsiniz. Marka önerisi istemeyin vermiyorum, kimsenin reklamını yapmıyorum.. 😎
Şampuan: Sodyumsuz ise daha iyi olur ama yoksa elinizde evinizde olan bir şampuanı da kullanabilirsiniz.
Keratini boşaltacağınız bir kap ve saça süreceğiniz bir fırça. ( Fırça olarak pasta ve böreklerde kullanılan fırça olur. )
Saç kurutma makinesi.
Düzleştirici, ince tarak-Fırça türü

Bu işlemi yaptıktan 2 gün boyunca saçlarınıza su değdirmeyin ve nemlenmesin.

1. GÜN - Keratin işlemine başlama. 💆
1) İlk önce saçlarınızı şampuanla güzelce yıkayıp, saç kurutma makinesi ile kurutun.
2) Daha sonra keratini bir kaba boşaltıp fırçabile saçlarınıza sürün derinize değdirmeden, daha çok etkisi olsun diye fazla fazla süreyim demeyin. Az sürsenizde etkisi oluyor çok sürmenizle birşey değişmiyor.
3) Keratini saçınıza sürdükten sonra 30-35 dakika saçınızda bekletin.
4) Süre dolduktan sonra saç kurutma makinesi yardımı ile saçlarınızı ince tarak ile kurutun.
5) Daha sonra düzleştirici ile saçlarınızın yapısına göre aynı yeri 3-5 kere üstünden geçin.
6) İşlemimi bitti.
2. GÜN - Tekrar düzleştirme vakti. 🔌
1) Düzleştiri ile yeniden saçlarınızın üzerinden 2-3 kere geçin.
3.Gün - Mutlu son. 🚿 🛀
Saçlarınızı yıkama vakti geldi... Saçlarınızı şampuan ile yıkayın.
Ve Mutlu Son ☺ ;
Artık eskisi gibi saçlarınız kabarmayacak ve yumuşacık olacak. Saçlarınızdaki kırıklar yüzünden artık saçlarınızı kestirmeyeceksiniz. Kırıklarda yok olacak.
📝 Not
Mutlu sona ulaşana kadar saçlarınızı hiçbir şekilde ıslatmayın ve nemlenmesin de. Eğer ıslanır veya nemlenirse tekrardan düzleştirici ile üzerinden geçin. Şuana kadar hiçbir zararını görmedim. Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplarım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar