Elbette bütün kadınlar makyajı kendilerini daha iyi hissetmek veya sevdikleri için yapıyorlar. Ama bazen işin sınırı biraz kaçıyor ne dersiniz?

Evliliğin ilk sabahında eşini taniyamayan adam. Resmen karısını hırsız sanmış ve insan dolandırmaktan dava edip boşamıştı. Bana sorarsanız kandırma kısmında pek de haksız sayılmaz.

Bu resimdekilerin aynı kişi olduklarına inanmakta hâlâ zorluk çekiyorum

Makyaj insanı değiştiriyor evet, ama bu apayrı bir durum.

Makyaj iyi mi kötü mü artık karar veremiyorum. Evet ben de makyaj yapıyorum ama bir rimel pudra bu kadar değişime neden olamaz. :P Kadınların elinde bu kadar büyük bir silah varken erkeklere verebileceğim tek tavsiye... HORTUMLA YIKAMADAN ALMAYIN!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar