Yıllar yılı elimden bir tutanım olmadı Ne talihsiz bir kulum hala çilem dolmadı Şu üç günlük alemde bir sevenim olmadı Vazgeçtim ben sevmekten dostum bile kalmadı Yaktın beni dünya yıktın beni dünya Yaktın beni dünya yıktın beni dünya Gerçek olan neyin varki fanisin dünya yalansın dünya Felek vurdu…
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
Hangisini istersem onu giyerim modaya fazla takılmıyorum genelde
Üzerime ne yakıştıysa onu giyerim
Etek sevmiyorum, alışamadım. Yine de iyi
pantolon tişört giydim mi hadi bana eyvallah.
Ne bulursam onu giymeye devam...
Hediye de edin o zaman😊😊😊😊
Kızlar hadi kisa gunun karı😊
başarılı olmuş tebrikler ederim 👍👍👍👍👍👍
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Baharlık ve güzel bir kombin.
Hepsi çok güzel bence 👍 😎
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
70 liraya tişört bile yok artık :/
Hepsi de güzel teşekkürler
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Ucuzunda ucuzu mu bu acaba
çarşamba pazar’ları çok geliştiler mükemmel ürünler var arkadaşlarım aldıkça görüyorum bir gün gideceğim
Sezonun en son trendi bir sey var burda
70 liraya t-shirt alınmaz
Daha ucuza maledilebilir. Ama güzel yine de başarılı
Pazarda 20 TL 3 adet 50 TL :)
Kızlar sizlik bu bence bana uymaz
Çok hoş ve güzel modeller.
Sezonun trendleri oldukça uygun..
Teşekkürler @ePttAVM. com
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Ucuz alacak kadar zengin değilim derler bizim burda :)
o gün geldiğinde alaırız bişiler
Iyi kombin yapmissin tesekkurler
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Sevgilim olursa alırım ufak bir hediye
Emege sağlık... Güzel olmuş
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Oldukça iyi ve çok hoş modeller
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Hıc o etekle o ayakkabı olur mu ya
Oldukça güzel eline sağlık
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Güzel ve ucuz ürünler eline sağlık
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Guzel olmuş gerçekten Gayet uygun fiyatlar...
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Gayet uygun fiyatlar... Teşekkürler.
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
Fena değiller emegine saglik
kalitel ve güzel duruyor elinize sağlık
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Basarılı bir bilgi paylasımı
Etek giymiyorum ama guzel bir kombin olmuş
Ucuza da güzel giyinmek mümkünmüş.
😉👍
Güzel ve ucuz ürünler eline sağlık
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Eh fena degil bakmaya deger
Erkekler için de var mı kombine? :)
Bizi takip etmeye devam et. Yakında erkekler için de bir kombin önerimiz olacak.😉👍
Allah razı olsun. :)
Guzel kombinler teşekkürler.
Güvel tavsiyeler. Ihtiyacı olanlar için uygun fiyat
Güzel yorumun için teşekkürler.😊
Guzel olmuş gerçekten ucuzlar.
Güzel yorumun için teşekkürler.😊
Güzel tavsiyeler ellerinize sağlık
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊
sadece 70 TL nedir ki ya 70 tane Lira. Şaka bir yana kumaş ve dikim kalitesi iyiyise -ki bu asla fotolarda belli olmuyor- 70 TL ye bedava derim.
Etek tişört kombinini sık kullanırım 70 TL ye makul
trend falan bilmem ihtiyacım olan ne ise alır giyerim trend moda diye diye yakında insanlar çıplak gezecek hep para tuzağı
Ucuz şeyin kalitesi ne olacak
Hic Biri Tarzim DegiL 😊 70 TL Nedirki
Ucuz etin yahnisi derler yaaa
ihtiyacı olanlar değerlendirmeli
Yıllar yılı elimden bir tutanım olmadı
Ne talihsiz bir kulum hala çilem dolmadı
Şu üç günlük alemde bir sevenim olmadı
Vazgeçtim ben sevmekten dostum bile kalmadı
Yaktın beni dünya yıktın beni dünya
Yaktın beni dünya yıktın beni dünya
Gerçek olan neyin varki fanisin dünya
yalansın dünya
Felek vurdu…
alacaklara hayırlı olsun...
Sağolasın pttavm 70 tlye sahip olunca düşünürüm. Suriyelilerden mi istesem acaba :S
Bahara özel hoş bir kombin olmuş. :)
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊
Erkeklere niye kombin yapmadınız pü sksksjdhs
Güzel liste olmuş. Emeğinize sağlık.
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
alacakalra hayırlı olsun :)
Iyimus yaaa ben tek parcaya 100 liea verdim😔😔
yeni sezon ve bu giyilecek kıyafetler Nisan ayı itibariyle açıldı tabi :)