70'i bilmem de elbise fiyatları çok yüksek. O kadar para veremem bir kumaş parçasına. Sezon biterken yarıya düşürecekler nasıl olsa. Doğru düzgün tasarım zaten yok. Mağazalarda boş boş geziyorum belki bir şey beğenirim diye ama yok. Hep sıradan basit tasarımlar. 😝
Kombini tamamlayacak önemli parçalardan olan ayakkabıdaki seçiminiz, gün içinde rahat etmeniz için oldukça önemlidir. Bu tarz bir seçim yapmak sizi zorlayacaktır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
70tl ye de ayakkabı alıp giymezsin
Gayet iyi ve başarılı. Teşekkürler
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊
güzell paylaşım emeğine sağlık
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊
rica ederim :D
Yurdisina kargo neden yok ayrımcılık yapmayın yaaa
Hepside çok güzel.
Fiyatlarda oldukça uygun duruyor
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Rica ederim :)
mukemmel yani tavsiye ederim
70'i bilmem de elbise fiyatları çok yüksek. O kadar para veremem bir kumaş parçasına. Sezon biterken yarıya düşürecekler nasıl olsa. Doğru düzgün tasarım zaten yok. Mağazalarda boş boş geziyorum belki bir şey beğenirim diye ama yok. Hep sıradan basit tasarımlar. 😝
Giyinmek güzel bir şey tabi ama piyasa vahim
Çok zahmet olmuş teşekkürler ssğolun
Güzelmiş, erkekler içinde yapın
Kalite ne durumda acaba bilmek lazim
bu kadar kolay değil işte hazır olmak
Teşekkürler ❤ inceleyecegim
Fiyatlarrlar cook cok uygunmus yhaa
Fiyatlar gayet uygun. güzel paylaşım. teşekkürler
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Kombini tamamlayacak önemli parçalardan olan ayakkabıdaki seçiminiz, gün içinde rahat etmeniz için oldukça önemlidir. Bu tarz bir seçim yapmak sizi zorlayacaktır.
Oha baya uygunmuş iyi ki gördüm :D
fiyatkar uygun mus tavsiyem
Tavsiye için teşekkür ederim
Bunlar hep olan şeyler zaten
Çok ucuz valla bayıldım mükemmel
eline sağlık süper olmuş ;) :)
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Mükemmel paylaşım harika eşime gösteriyim
Denemedim hiç bakmak lazım...
Harika bir kombin olmuş. Oldukça uygun fiyatları.
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Iyidi göbeğim var onu nasıl saklıcam
Hepsi güzel şahane ürünler güzel bence olmuş
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
Güzellll ellerine sağlık 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Tarzım degil yinede emeğine sağlık
Kendime bir etek alıyım bari
Teşekkürler güzel ürünler.
Güzel tavsiyeler teşekkürler.
Olmaz devletin kurumu ptt den ilk suriyeli muhacir ve ensar kardeşlerimiz almalı biz daha sonra
bizler icinde olsun :) yinede elinize saglik
Bizi takip etmeye devam et. Yakında erkekler için de bir kombin önerimiz olacak. 😉👍
<3 <3
Olabildiğince guzel bir kombin olmuş.
teşekürler paylaşım içinnn
ellerinize sağlık teşekkürler