Siyahlara bayılıyoruz! Şık olmak istediğimizde, fit görünmek istediğimizde veya renk uyumuyla uğraşm
Moda & Stil Siyah Giymekten Vazgeçemeyenlerin Çok İyi Bildiği 6 Çamaşır Sorunsalı (Sayfa 6) ABC Deterjan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 108 Siyah Giymekten Vazgeçemeyenlerin Çok İyi Bildiği 6 Çamaşır Sorunsalı Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
jane_blue Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Siyah giymek güzelde artık herkes gotik takılmak için giyiyor yeter 0 0 Yorumla
baranataman Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Garantidir siyah renk her yerde ve herşeyde oluyor avantajlı 0 0 Yorumla
xzeexze Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Cok tesekkurler benim siyah pantolonlarmin hep rengi aciliodu saolun 0 0 Yorumla
DertliDerya3434 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Renk birakan deodorant kalmadi be hacıt. Siyah can.. 0 0 Yorumla
Mulholland Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl kesinlikle en iyi saklama taktiği siyah giymektir kesinlikle 0 0 Yorumla
Joogi Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Einstein dolabı hep siyahtır ne giycem diye zaman kaybı yok siyah candır yav 0 0 Yorumla
MefkureMücahidi Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Mor giyin gençler Roma'da sadece asiller giyermiş :) 0 0 Yorumla
Asena74 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Siyah herşeye uyuyor ama çabuk pisleniyor ama inadınada siyahhh 😀 0 0 Yorumla
ElifOzturk162 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Siyah giymeyi çok severim ama keşke tozları çok belli etmese :/ 0 0 Yorumla
Nurcankaynama Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Siyah olmasa ne yapardık bilmem bende hep siyah giyerim 0 0 Yorumla
Hıhıinandımbende Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Siyah elbise insanı olduğundan güzel gösterir bence 0 0 Yorumla
Togetherr Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Yaşasın siyah pantolonlarımın artık rengi solmayacak 0 0 Yorumla
HSYNadsasd Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl siyah asaletin rengidir şıklık gostergesıdır özgüvenin rengıdır işte bu yüzden ABC 0 0 Yorumla
Xador Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Siyah özgüvenin renklerinden biridir çok şık duruyor 0 0 Yorumla
Balık1835 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Gerçekten siyah renk fazgecilmezim ya. Iyi yanları olduğu gibi kötü yanları da var elbet 0 0 Yorumla
Dogmatizm Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tozu çok belli etsede diğer renklere göre daha iyi ve kullanışlı 0 0 Yorumla
136764056 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Siyah giymek güzel de benim beyaz kedim var tüyleri çok yapışıyo bazen sırf buyüzden giyemyorum 0 0 Yorumla
kimbang2 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çoğunlukla siyah tişörtleri tercih ettiğim için pek kıyafetim yokmuş gibi gözüküyor sanırım.. 0 0 Yorumla
Sude188 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Deodorant, Roll-on gibi şeylerin leke yapması. Ve tabi ki yeni gibi simsiyah kalmamasi 0 0 Yorumla
Efey96 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Siyahların siyah kalması zahmetli ama buna değer :) 0 0 Yorumla
Aaleeynaa Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Siyah asalettir ya ne olursa olsun siyah vazgeçilmezdir 0 0 Yorumla
xxwhitecanary Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl siyah her şeyle uyuyor griye de dönse giyiyorum cdjgks 0 0 Yorumla
SterilDenyo Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Siyah kombin yapmak oldukça zor, pantolon ve bluzun tonları tutmayabiliyor. 0 0 Yorumla
Clıocu Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Renkli insan oldum icin surekli renkli giyiniyorum cok siyah takintili degilim 😂😂 0 0 Yorumla
AhmetAtilla Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl siyah rengini severim çok kullanırım ama siyah olmayı istemem (zenci) 0 0 Yorumla
Filiznurzare Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Haberim yoktu bundan sonra alırım haber için sağolun :) 0 0 Yorumla
MsxNobody Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Gözlerim siyah çamaşır suyu döksem kırmızı olur mu? 😁😁😁 0 0 Yorumla
Jjjjnnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Siyah herkesin gardolabinda mutlaka vardır kurtarıcımız benimde olmazsa olmazimdir 0 0 Yorumla
brotherx Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Siyah renk kişiye özgüven verir. Solma diye bir şey yok aslında yıpranma vardır aynı İnsan gibi 0 0 Yorumla
DarkBlue0106 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Benim aslında siyah pantolonum vardı gittikçe mavileşmeye başladı 0 0 Yorumla
Ardalog Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Siyahla en iyi beyaz ve turuncu gider bence asimov tarzı 0 0 Yorumla
Zeki1mühendiz Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Siyah renk sevmem ve nadir giyerim solduğu olmadı ama hemen kaliteli almak lazım 0 0 Yorumla
erdem0107 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl siyahı çok severim hemen hemen her türden siyah kıyafetim vardır ama hep soluyo 0 0 Yorumla
BENDEGİZLİ Takip Et Xper 6 Yaş: 62 +1 yıl İyi bir kadın, kocasına her zaman en yeni siyahları düzenli olarak aldırır. Solmuş olanı giymez 0 0 Yorumla
minnoşş-kedii Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Siyahların solmaması için sadece yumuşatıcıyla yıkıyorumm 0 0 Yorumla
Eral01 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Siyahı severimde kaliteli olması lazım tek giymede soluyor bir cogu 0 0 Yorumla
unlowing Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl siyah ilk kez bu yıl giydim ve bacak boyumu gerçekten uzun gösteriyor yaşasın siyah 0 0 Yorumla
alissass Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Çok şükür o sıkıntıları yaşamadım 2 1 Yorumla baranataman +1 yıl Düzgün fiziğiniz çünkü Yorumla
bad_girl_rockci Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Siyah rengi çok severim. 1. gif de hoşuma gitti :) 1 0 Yorumla
gunduzungecesii Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Aşırı kedi sever bir insan olduğumdan o tüyler 😞 1 0 Yorumla
Meganluv Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl ABC Var sıkıntı yok! :) 1 1 Yorumla doanylmz +1 yıl Wooowww :)) Yorumla
Lilooş Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Makyaj lekesini çok çabuk belli etmesi 😣 0 3 Yorumla benkendall +1 yıl katılıyorum Yorumla u Alfoo +1 yıl @benkendall yuh Yorumla benkendall +1 yıl @Alfoo hfgdsjhgjhd Yorumla
aşkbilmez Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl en harika renktir siyah ne olursa olsun giyilmeli 0 0 Yorumla
Alyaa_676 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Tozları üzerine çekiyor 0 1 Yorumla benkendall +1 yıl her kumas öyle değil Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
727Cevap
Siyah giymek güzelde artık herkes gotik takılmak için giyiyor yeter
Garantidir siyah renk her yerde ve herşeyde oluyor avantajlı
Cok tesekkurler benim siyah pantolonlarmin hep rengi aciliodu saolun
Renk birakan deodorant kalmadi be hacıt. Siyah can..
kesinlikle en iyi saklama taktiği siyah giymektir kesinlikle
Einstein dolabı hep siyahtır ne giycem diye zaman kaybı yok siyah candır yav
Mor giyin gençler Roma'da sadece asiller giyermiş :)
Siyah herşeye uyuyor ama çabuk pisleniyor ama inadınada siyahhh 😀
Siyah giymeyi çok severim ama keşke tozları çok belli etmese :/
Siyah olmasa ne yapardık bilmem bende hep siyah giyerim
Siyah elbise insanı olduğundan güzel gösterir bence
Yaşasın siyah pantolonlarımın artık rengi solmayacak
siyah asaletin rengidir şıklık gostergesıdır özgüvenin rengıdır işte bu yüzden ABC
Siyah özgüvenin renklerinden biridir çok şık duruyor
Gerçekten siyah renk fazgecilmezim ya. Iyi yanları olduğu gibi kötü yanları da var elbet
Tozu çok belli etsede diğer renklere göre daha iyi ve kullanışlı
Siyah giymek güzel de benim beyaz kedim var tüyleri çok yapışıyo bazen sırf buyüzden giyemyorum
Çoğunlukla siyah tişörtleri tercih ettiğim için pek kıyafetim yokmuş gibi gözüküyor sanırım..
Deodorant, Roll-on gibi şeylerin leke yapması. Ve tabi ki yeni gibi simsiyah kalmamasi
Siyahların siyah kalması zahmetli ama buna değer :)
Siyah asalettir ya ne olursa olsun siyah vazgeçilmezdir
siyah her şeyle uyuyor griye de dönse giyiyorum cdjgks
Siyah kombin yapmak oldukça zor, pantolon ve bluzun tonları tutmayabiliyor.
Renkli insan oldum icin surekli renkli giyiniyorum cok siyah takintili degilim 😂😂
siyah rengini severim çok kullanırım ama siyah olmayı istemem (zenci)
Haberim yoktu bundan sonra alırım haber için sağolun :)
Gözlerim siyah çamaşır suyu döksem kırmızı olur mu? 😁😁😁
Siyah herkesin gardolabinda mutlaka vardır kurtarıcımız benimde olmazsa olmazimdir
Siyah renk kişiye özgüven verir. Solma diye bir şey yok aslında yıpranma vardır aynı İnsan gibi
Benim aslında siyah pantolonum vardı gittikçe mavileşmeye başladı
Siyahla en iyi beyaz ve turuncu gider bence asimov tarzı
Siyah renk sevmem ve nadir giyerim solduğu olmadı ama hemen kaliteli almak lazım
siyahı çok severim hemen hemen her türden siyah kıyafetim vardır ama hep soluyo
İyi bir kadın, kocasına her zaman en yeni siyahları düzenli olarak aldırır. Solmuş olanı giymez
Siyahların solmaması için sadece yumuşatıcıyla yıkıyorumm
Siyahı severimde kaliteli olması lazım tek giymede soluyor bir cogu
siyah ilk kez bu yıl giydim ve bacak boyumu gerçekten uzun gösteriyor yaşasın siyah
siyah iyidir ağırdır en büyük beşiktaştır
Neden siyah giyinirsin ki okadar güzel renkler varken.
Çok şükür o sıkıntıları yaşamadım
Düzgün fiziğiniz çünkü
Siyah rengi çok severim. 1. gif de hoşuma gitti :)
Asilligin simgesi siyahtır :)
Aşırı kedi sever bir insan olduğumdan o tüyler 😞
Siyah kurtaricidir ya
Siyah = ben demektir 😀
Siyah giymeyi seviyorum.
Siyah asildir. Keşke uzun ömürlü olsa..
ABC Var sıkıntı yok! :)
Wooowww :))
Yazın sıcağı çekiyor 🙄
.
Siyah aşığı olarak... :)
Siyahcıyım katılıyorum
Makyaj lekesini çok çabuk belli etmesi 😣
katılıyorum
@benkendall yuh
@Alfoo hfgdsjhgjhd
Kiloyu da pek belli etmez.
Siyah özeldir, siyah kusursuzdur.
Toz çekmesi en büyük dert maalesef
Siyah kadar guzel bir renk yok galiba
en harika renktir siyah ne olursa olsun giyilmeli
Tozları üzerine çekiyor
her kumas öyle değil
Siyah asalet rengidir
gece görünmez oluyorsunuz akjskajskaj :)