Siyahlara bayılıyoruz! Şık olmak istediğimizde, fit görünmek istediğimizde veya renk uyumuyla uğraşm
Moda & Stil Siyah Giymekten Vazgeçemeyenlerin Çok İyi Bildiği 6 Çamaşır Sorunsalı (Sayfa 7) ABC Deterjan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 108 Siyah Giymekten Vazgeçemeyenlerin Çok İyi Bildiği 6 Çamaşır Sorunsalı Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
saturnkafasi Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl valla siyah iyidir de çok yıkanınca çabuk soluyor 0 0 Yorumla
Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Moda & Stil konusunda 397 cevap paylaştı. Çabuk solmasa iyidir siyahta işte.. 0 0 Yorumla
morcivertvotka Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Vazgeçemediğim bir renk belki de en sevdiğim. 0 0 Yorumla
Hillsmoonn Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Siyah giysilerimde herhangi bir sorun yaşamıyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
727Cevap
Siyah olmazsa olmazım
Siyah giyen kadınlar diyorum :P
Renkleri beş altı giyimde gidiyor
Tozu cok cabuk gosterir
Siyah kurtarıcıdır bence 👍🏻
Yazin giyilmesi pek uygun olmuyor
Sıcak havalarda kıçınızdan ter akabilir.
severim ama her zaman giyemem
bence hep solması guzel degıl
Siyah candır gerisi heyecan *-*
siyahtan başka renk giyemez olmak
Siyah giyme toz oluur
Siyah bambaşkadır ayrıcalık ve özgüven
siyah candır, boz siyah da idare eder
Zayif gosterdigi icin giyiyor cogu insan 😀
Şarkısı bile var:
Siyah giyme toz oğğlurrr 😄😄😄
Sıyah candir, gerisi heyecandir
siyah olsun bizim olsun❤
valla siyah iyidir de çok yıkanınca çabuk soluyor
Solması ve beyaz leke olusmasi
Siyah en iyi saklayıcı olabilir
Ah o siyahlar yok mu
Ben aslında siyah renkten hoşlanırım
bendee #siyahgiysilerimiseviyorum
Yeni aldığım berenin tüyü yapışıyor
Çabuk solmasa iyidir siyahta işte..
Tozların belli olması
Asil renk. Katlanılır problemler hepsi de.
Siyah benim de favori rengim.
Kedin varsa siyah giymek zor.
sıyah cok guzel bır renk
Siyah olmasa olmaz. rengi gidince giymiyorum
Her şeye rağmen siyahı seviyorum :)
Kirlenmeyen tek renk <3
Rengi kaçmış kıyafetler. Aman Allahım!
Siyah bence dahil asil ve şık gösteriyor
bir kere zayıf gösteriyor
Aynen ama o kadarda olmaz
Siyahlara bayılıyorum.
Siyahı her zaman giyerim. Problem yok.
Güzel annem kullanıyor memnunuz 👍
Kışın siyah takılırım genelde 😄
Sana satanist derler bana diyorlar
Çünkü iyiler siyah giyer :)
Vazgeçemediğim bir renk belki de en sevdiğim.
Yinede siyah giymek mükemmel bir kurtarıcı
Ben yine de siyahı çok seviyorum
Siyah güneşte çok terletiyor giydiğim zaman
Kepekli saçların kabusu siyah renk
Yıkadıkça renginin solması en büyük sorunu
Renginin gitmesinden nefret ediyorum
siyah sadece termal içliğim var
Siyah giyince renkli giyinmek istenmiyor
Aliskanlik yapiyor, kurtulmasi zor oluyor
Ters yıkıyorum. Sitede ne parladı he
Siyah giysilerimde herhangi bir sorun yaşamıyorum.
Solması büyük sıkıntı
Renginin hemen solması eziyett:d
Siyah renklerin en asilidir. zirvedir zirve
Ağarmadığı sürece sorun yok