Siyahlara bayılıyoruz! Şık olmak istediğimizde, fit görünmek istediğimizde veya renk uyumuyla uğraşm
Moda & Stil Siyah Giymekten Vazgeçemeyenlerin Çok İyi Bildiği 6 Çamaşır Sorunsalı (Sayfa 5) ABC Deterjan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 108 Siyah Giymekten Vazgeçemeyenlerin Çok İyi Bildiği 6 Çamaşır Sorunsalı Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
herşeyibilenkadın12 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl valla hiçbirini yapmıyorum renklilerle beyazları ( siyahlar dahil) birlikte atıyorum kurutma makinası dahil 4 saat yıkıyorum ama hala siyah :) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl zayıf gösteriyor diye hep siyah giyerdim bir zamanlar hey gidi günler :D candır siyah 0 1 Yorumla benkendall +1 yıl coğu kisi o yüzden tercih ediyor Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ayrıca bir dezavantajı oldugunu düsünmüyorum, her renkte olan sorunlar 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl siyah giymeyi seven biri olarak bu deterjanı denemeyi düşünüyorum :) 0 0 Yorumla
OmerPasa3328 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Siyah , her yerde giyilir ve daima dolabımda siyah kıyatlerimi gördüğümdeki sevinç :D 0 0 Yorumla
Acousticc Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Bekar yasıyorum siyahları çok kısa programda dusuk derecede yıkıyorum ariel kullanıyorum devamlı 0 0 Yorumla
iloydo Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Siyah her ne kadar yas rengi olsada çoğumuzu anlatan en derin renk 0 0 Yorumla
elifelfsk Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl deodarantlarin renk birakmasi harbiden igrenccc bisi 0 0 Yorumla
ProqrammeR Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Bazen o kadar siyah giyiniyorum ki ben bile karanlıkta kendimi göremiyorum :D 0 0 Yorumla
MinyonHatuun Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Siyah giymeyi çok severim ama keşke tozları çok belli etmese 0 0 Yorumla
Zonguldaktan Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Siyah renk en sevdiğim renklerden o yüzden sık giyiyorum 0 0 Yorumla
KafaÜtüleyici Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl siyahın tek zorluğu toz belli etmesi ve cabuk solması onun dısında mükemmel 0 0 Yorumla
selim01 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Haberimizin olması çok güzel oldu teşekkür ederiz :) 0 0 Yorumla
sexcuse_mee Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl En büyük sıkıntısı güneşte solmasi bunun için canlandırıcı etkisi var 0 0 Yorumla
munevver0707 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Siyah coooook güzel bir renk ama co k cabuk toz tutuyo veeee zayıf gosteriyoo 0 1 Yorumla Nastavarada2 +1 yıl Asıl önemli olan o değil mi zaten :D Yorumla
Angaralı-iso Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Siyah favorim vucutlu insanlara badi tarzında yakisiyor 0 0 Yorumla
Napıyorsun Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Kolay tozlanır leke belli olur ve akdenizde sıcağı çok çeker 0 0 Yorumla
Kavunlusoda Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Siyah hayat kurtarıyor ki zaten bende ABC kullanıyorum 0 0 Yorumla
Alparslannnnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Yerli malı yurdun malı. Herkes onu kullanmalı Güzel tercih 👍👍👍 0 0 Yorumla
deniizkizii Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl En büyük sorun siyahların yıkandıktan sonra rengini kaybetmesi... 0 0 Yorumla
dumencihaydar Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Siyah içimi karartır. Ben açık tonları seviyorum 👍 0 0 Yorumla
Elifimsiseyler Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Kendimi mutsuz hissettigimde siyah giyme gibi bir huyum var 0 0 Yorumla
-Ksk- Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Siyah benimde vazgecilmezim fakat en kotu tarafi butun tozlari gelenelde ustune toplamasi. Ama biz kadinlar en cok siyah rengini kullaniriz. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Siyah solar mı demeyin gerçekten bir kaç yıkama sonrası ilk rengini kaybediyor. Böyle bir şeyin olduğunu öğrenmem güzel oldu. 0 0 Yorumla
Guven10 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Cildin uzerundeki olu deri de yapisir ve sanki kirlimis gibi izlenim olusur pantolonda ozellikle 0 0 Yorumla
Minnakz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Siyah her kadını yakışır o yüzden siyah giymeye devam😂 0 0 Yorumla
forever854 Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl siyah giyme toz olur deseler de en klası odur üstüne tanımam 0 0 Yorumla
billyguitar Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl siyahlar için kullanılan deterjanlar var ama yine de soluyor renkleri 0 0 Yorumla
fıraaatttt Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Ben de koyu renk elbise giymeyi tercih ediyorum açık tenli olduğum için 0 0 Yorumla
Ruhuz_Prens Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl Siyaha aşık biri olarak bunu deneyeceğim. Hem sevdiğim kıyafetlere hem de parama yazık etmemek için. 0 0 Yorumla
Aşk-matik Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl Makinaya kıyafet atmak pek sağlıklı değil. Ya ne yapalım? Ben de bilmiyorum... 0 0 Yorumla
intimacyy Takip Et Bilge Yaş: 42 +1 yıl Bu işleri eşim yapıyo ben pek anlamam çamaşır yıkamaktan 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evet bazen sırf elbise sönük kalmasın diye yıkamak istemiyorum, güzel bir paylaşımm 👏👏👏 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl ben tozlar için aparat kullanıyorum dışarıdayken bile yanımda taşıyorum :) 0 0 Yorumla
Tuna0 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Her deodorant sıktığında leke yapıyor. Parfüm sıkınca daha az leke oluyor en azından. Vazgeçilmezimdir 0 0 Yorumla
Theories Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Çözüm ya kolay kolay solmayacak kaliteli bir ürün almak ya da uygun fiyatlı çoklu kıyafet almak. Amaan tek derdimiz bu olsun. 0 0 Yorumla
nadıdesky83 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl siyah vazgeçilmezim her renge geçişim ykaması ise sadece siyahlar için olan deterjanla ve tek tek yıkarım. 0 0 Yorumla
Toz_Dawsnn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Siyah elbise alındığında her yıkamada ters çevrilmeli ve en önemlisi hangi renk olursa olsun kıyafetleri ters ütülemek onların renklerini canlı kılar. 0 0 Yorumla
Mertii Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bir de yumuşatıcıları var ki burnumun içine döksem de bütün gün koklasam keşke. O kadar mı güzel kokar bir yumuşatıcı yaaa 0 0 Yorumla
Brknlu Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl O biriken tozları çok dert ederim ben, bir tane yuvarlak yapışkan zımbırtı aldım ve sonuç gerçekten güzel 😄 0 0 Yorumla
enrilasterias Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Siyah renginin ayrı bir karizması ve havası vardır. Ama nasıl yıkayacağım konusunda en ufak bir fikrim bile yok. 0 0 Yorumla
Mikropp27 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Siyah vazgecilmezim, ayrica banada cok yakisiyor :-) 0 1 Yorumla LodAlliance +1 yıl aynen reiz Yorumla
adımınapcaan Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Sürekli aynı kıyafetleri giyiyormuş gibi algılanmak 1 0 Yorumla
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Moda & Stil konusunda 996 cevap paylaştı. siyah giyerim evet rengı acılır ama benım gozumde o he sıyahtır yırtılana gıyerım :D 0 1 Yorumla devilish_humanity +1 yıl klavyenın azızlıgıne ugradım ama eksıklerı tamamlarsınız :D Yorumla
Prens__Yakısıklı Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Bende çok severim siyahı öğrendiğim iyi oldu elinize sağlık :) 0 0 Yorumla
Xp3ri3nc3dG4m3r Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Siyah giymenin en kötü yanı yazın giyersen güneşte haşlanmış tavuğa dönersin :D :D 0 0 Yorumla
Gunayberru Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tozları kendine çekmesi dışında pek bir sorun yok siyah iyidir 0 0 Yorumla
Emir011 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bence sadece çabuk kirleniyor. Toz özellikle onun haricinde harika 0 0 Yorumla
nilakyurek Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl siyahta toz çok belli olur. obsesiflerin takıntısını artırır 0 0 Yorumla
uykucuhoroz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl siyah her ne kadar şık dursa da genelde toz topluyor :( 0 0 Yorumla
muutsuz Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Ne yaparsan yap bir şekilde soluyor ya mümkün olduğunca değiştirerek giymek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
727Cevap
valla hiçbirini yapmıyorum renklilerle beyazları ( siyahlar dahil) birlikte atıyorum kurutma makinası dahil 4 saat yıkıyorum ama hala siyah :)
Hersey eskir o yuzden yeniyken tadini cikarmaya bakcaksin
zayıf gösteriyor diye hep siyah giyerdim bir zamanlar hey gidi günler :D candır siyah
coğu kisi o yüzden tercih ediyor
Ayrıca bir dezavantajı oldugunu düsünmüyorum, her renkte olan sorunlar
Siyah bir dönem favorimdi ama artık eskisi kadar kullanmıyorum.
Siyah giyme toz olur beyaz giyme söz olur demiş atalarımız
siyah giymeyi seven biri olarak bu deterjanı denemeyi düşünüyorum :)
Yukarı da sayılmazdı çok tanıdık geldi hepsini yaptım 😄😄😄
Pudralı deo herşekilde kötü ya bir tek kıyafette olsa
Siyah , her yerde giyilir ve daima dolabımda siyah kıyatlerimi gördüğümdeki sevinç :D
Bekar yasıyorum siyahları çok kısa programda dusuk derecede yıkıyorum ariel kullanıyorum devamlı
Siyah her ne kadar yas rengi olsada çoğumuzu anlatan en derin renk
deodarantlarin renk birakmasi harbiden igrenccc bisi
Bazen o kadar siyah giyiniyorum ki ben bile karanlıkta kendimi göremiyorum :D
Siyah giymeyi çok severim ama keşke tozları çok belli etmese
Siyah renk en sevdiğim renklerden o yüzden sık giyiyorum
siyahın tek zorluğu toz belli etmesi ve cabuk solması onun dısında mükemmel
Haberimizin olması çok güzel oldu teşekkür ederiz :)
En büyük sıkıntısı güneşte solmasi bunun için canlandırıcı etkisi var
Siyah coooook güzel bir renk ama co k cabuk toz tutuyo veeee zayıf gosteriyoo
Asıl önemli olan o değil mi zaten :D
Siyah favorim vucutlu insanlara badi tarzında yakisiyor
Kolay tozlanır leke belli olur ve akdenizde sıcağı çok çeker
Siyah hayat kurtarıyor ki zaten bende ABC kullanıyorum
Yerli malı yurdun malı.
Herkes onu kullanmalı
Güzel tercih 👍👍👍
En büyük sorun siyahların yıkandıktan sonra rengini kaybetmesi...
Siyah içimi karartır. Ben açık tonları seviyorum 👍
Kendimi mutsuz hissettigimde siyah giyme gibi bir huyum var
Siyah benimde vazgecilmezim fakat en kotu tarafi butun tozlari gelenelde ustune toplamasi. Ama biz kadinlar en cok siyah rengini kullaniriz.
Koyu renk giyerim genelde ama siyah çok kıyafetim yoktur.
Siyah solar mı demeyin gerçekten bir kaç yıkama sonrası ilk rengini kaybediyor. Böyle bir şeyin olduğunu öğrenmem güzel oldu.
Cildin uzerundeki olu deri de yapisir ve sanki kirlimis gibi izlenim olusur pantolonda ozellikle
Siyah her kadını yakışır o yüzden siyah giymeye devam😂
siyah giyme toz olur deseler de en klası odur üstüne tanımam
siyahlar için kullanılan deterjanlar var ama yine de soluyor renkleri
Ben de koyu renk elbise giymeyi tercih ediyorum açık tenli olduğum için
Siyaha aşık biri olarak bunu deneyeceğim. Hem sevdiğim kıyafetlere hem de parama yazık etmemek için.
Makinaya kıyafet atmak pek sağlıklı değil. Ya ne yapalım? Ben de bilmiyorum...
Siyah renkleri koruyun, iki tarafa da yakışıyor. 😊
Bu işleri eşim yapıyo ben pek anlamam çamaşır yıkamaktan
Siyah erkeğe yakişiyor ya bayanlar siz kirmizi giyinn
Evet bazen sırf elbise sönük kalmasın diye yıkamak istemiyorum, güzel bir paylaşımm 👏👏👏
ben tozlar için aparat kullanıyorum dışarıdayken bile yanımda taşıyorum :)
Her deodorant sıktığında leke yapıyor. Parfüm sıkınca daha az leke oluyor en azından. Vazgeçilmezimdir
Çözüm ya kolay kolay solmayacak kaliteli bir ürün almak ya da uygun fiyatlı çoklu kıyafet almak. Amaan tek derdimiz bu olsun.
siyah vazgeçilmezim her renge geçişim ykaması ise sadece siyahlar için olan deterjanla ve tek tek yıkarım.
Siyah elbise alındığında her yıkamada ters çevrilmeli ve en önemlisi hangi renk olursa olsun kıyafetleri ters ütülemek onların renklerini canlı kılar.
Bir de yumuşatıcıları var ki burnumun içine döksem de bütün gün koklasam keşke. O kadar mı güzel kokar bir yumuşatıcı yaaa
O biriken tozları çok dert ederim ben, bir tane yuvarlak yapışkan zımbırtı aldım ve sonuç gerçekten güzel 😄
Siyah renginin ayrı bir karizması ve havası vardır. Ama nasıl yıkayacağım konusunda en ufak bir fikrim bile yok.
Siyah vazgecilmezim, ayrica banada cok yakisiyor :-)
aynen reiz
Sürekli aynı kıyafetleri giyiyormuş gibi algılanmak
siyah giyerim evet rengı acılır ama benım gozumde o he sıyahtır yırtılana gıyerım :D
klavyenın azızlıgıne ugradım ama eksıklerı tamamlarsınız :D
Bende çok severim siyahı öğrendiğim iyi oldu elinize sağlık :)
Bilgi verdiğiniz için teşekkürler.
Siyah giymenin en kötü yanı yazın giyersen güneşte haşlanmış tavuğa dönersin :D :D
Tozları kendine çekmesi dışında pek bir sorun yok siyah iyidir
Bence sadece çabuk kirleniyor. Toz özellikle onun haricinde harika
siyahta toz çok belli olur. obsesiflerin takıntısını artırır
siyah her ne kadar şık dursa da genelde toz topluyor :(
Ne yaparsan yap bir şekilde soluyor ya mümkün olduğunca değiştirerek giymek