Siyah kullanması zor kombine etmesi zor bir kıyafet bazen solma problemi yaşanıyor koltuk altı iç tarafı iz yapabiliyor deodorantlar yüzünden ama erkek için her zaman kullanılabilecek ve bir erkeğe yakışan bir renk
Siyah, pek çok insan için kıyafet rengidir. Bazıları siyahı güçlü ve ciddi görünmek için kullanır. Bazıları ise daha zayıf gösterdiği için tercih eder.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Siyah giyinmeyi çok seviyorum dolabımdan eksik etmem çamaşır yıkama konusunda ise bilgim pek yoktu teşekkürler :)
bence siyahlarla ilgili en sikintili durum , onlara çamaşır suyu nun temas etmesi , solgun degilse bile artik yer bezi olmak icin beklemededir siyahlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
727Cevap
Siyah giymeyi bende çok severim. Yıkamak gerçekten sorun oluyor yıpratma ve güzel temizlememe gibi. Güzel bir reklam olmuş tşkrler
Asil duruyor. Fakat sevdiğim tek renk olmaktan çıktı.
Sıvı deterjanları sevemiyorum kalıntı birakiyor ama siyahlar icin de toz deterjan yok napicim
En son ben birdahada durulama yapiorum
@melismelis16 evet ama bir de makinada kalintı oluyor zamanla sarariyor
Tabi
Artık bitkisel boyalara geçildiği için daha sağlıklı ama uzun ömürlü olmuyor
Solgun siyahlar gerçekten berbat duruyor. Yenisini almayı tercih ediyorum.
Çocukluğumun deterjanı. Yükseldiğini görmek güzel. :):
Aynen hatırlıyorsun dimi? :) Temizliğin ABC'si :)
@colkaplani34 kesinlikle. Hatırlamaz olur muyum?
siyah agirlikli giyinirim asil bir renktir sadece siyahlar icin deterjan kullanirim sorun yasamiyorum cok cok eskimedikce
Siyah pantolonlarımın malesef ki çoğu soldu 😔 10 tane siyah pantolonum var bu yüzden solanlar hemen çöpe 😑
En kötüsü siyah tonlarinin baya farkli olmasi (yani siyah tshirt altina degisik tonda siyah pantolon)
Siyah efsane bir renk ya cok severek giyerim. valla pahali bir urun alip birde abcyle yikarsan solmuyor
siyahtan daha çabuk solan bir şey varsa o da lacivert. Siyahlarla bir sorunum yok ancak lacivert kıyafetlerindeki genelde çok çabuk soluyor :(
Eskiler en iyi detarjan kül der. Odun külü ile yıkamak sanırım
2. Ve yıkadıkça renklerinin solmasının önüne geçemez, en sevdiğiniz parçalarla vedalaşırsınız.
Siyah benim kurtarıcı rengim. Maalesef kotuleyemem:)
ben de cok severim siyahı
Malesef ben de solan kıyafetimden kolay kolay vazgeçmem
Tozlaniyor süpürge ile çekesim geliyor uzerindekileri
Siyah giyme toz olur diye şarkı yazmışlar elbette sorunları olacak
Siyah kullanması zor kombine etmesi zor bir kıyafet bazen solma problemi yaşanıyor koltuk altı iç tarafı iz yapabiliyor deodorantlar yüzünden ama erkek için her zaman kullanılabilecek ve bir erkeğe yakışan bir renk
üstüne yapışan pamuk veya ipler tozlar hemn belli olur
Simdi de siyah giyen herkes bad boy bad girl havasina giriyor ya hic sevemiyorum...
Beyaz giyin siyahların solmasın önlersiniz biliyorum bu zekayla fazla yaşamam 😂
Deterjanlarında pek faydası olmuyor ama
Güzel bence
Evde kediler varsa siyah giyinmek eziyet gibi olabiliyor
Çoğu kıyafetim siyahtır hanım hallediyor bilmiyorum nasıl yaptığını
Be kullanırsan kullan belli bir ömrü var siyahların
En iyi yerden alsam bile şu siyah pantolonların renk atma sorunu ne yaparsam yapayım asla çözüme kavuşamayacak sanırım 😔
Bende de vardı aynı sorun zaradan aldım diz yaptı ama solmadı rengi
Siyah aşk ya. Keşke giysilerimiz ilk günkü gibi simsiyah kalsa
Her zaman siyah olmaz bence.
Siyah guzeldir tamam buna bir lafım yok.
Siyah iç çamaşırının sakıncalı olduğunu ve normal diğer kıyafetlerin çabuk tozlandığını düşünüyorum 🤔
Syahh ahh siyah olmazsa olmazimm
Ozel gunumdeykenn arkami kontrol ettirmem
Ince gosterir
Zarif gosterirr
ABC adlı markanın yumuşatıcıları bir harika eminim ki bu urun de cok iyidir tavsiye ederim
En büyük. sorun renk atması sanırım siyah candır emeğine sağlık
Siyah kıyafetler her zaman tercihimdir giyerim ayretten çok severim.
Özellikle siyah ve beyaz renkleri özenle korumak gerek.
Ustu tozlanmasa iyi
Ben de siyah giyerim ama pek bu sorunlari yasamiyorum..
Siyah, pek çok insan için kıyafet rengidir. Bazıları siyahı güçlü ve ciddi görünmek için kullanır. Bazıları ise daha zayıf gösterdiği için tercih eder.
Siyah giyinmeyi çok seviyorum dolabımdan eksik etmem çamaşır yıkama konusunda ise bilgim pek yoktu teşekkürler :)
bence siyahlarla ilgili en sikintili durum , onlara çamaşır suyu nun temas etmesi , solgun degilse bile artik yer bezi olmak icin beklemededir siyahlar
Siyahın rengi çabuk soluyor ama her zaman abc en iyisi
Yenisini al allah allah o kadar ne ugrascam 3 4 ay sonra yenisini alır devam
bence siyah en güzel renk ancak evet kirlenme toz vs dezavantajları fazla
Yazin giyilmez acun degerini arttirdi bu siyahin.😀
Toz gibi lekeler çok çabuk belli oluyor. Çok sinir bozucu bir durum
Siyah çok güzel çabuk toz olur ve tozu çok belli eder ama giymekden haz aldığım renktir simsiyah
İçini dışına çevirmek genellikle işe yarıyo siyah vazgeçilmezdir
yazın sıcağında kiloları kamufle etmek için giymek zorunda kalmak ve sıcaktan kahrolmak
Denedim de olmuyor sonra tekrar aynı halini alıyor ya
Tozları çok belli ediyor ve olmazsa olmaz güneş rengini kısa sürede açıyor çok kötü ya
yıkadıkça renkler atar yapcak bişi yok. ölsün mü adamlar üreticiler.
çok az sıvı deterjan, biraz karbonat biraz hakiki sirke ve soğuk su.
Siyah kumaş boyasına batır çıkar ilk gündeki gibi siyah işte 😄
Bende siyah giymeyi seven biriyim 😊
Elinize sağlık
Siyahın yanına en iyi beyaz gider şampiyon KARAKARTAL
Deneyeyim dedim harbiden iyimiş he, bir deneyin derim.
Toz detarjanım renklilerde toz toz kalıyor, bitince bir daha toz deterjan kullanmayacağım.
Neden marka ismi c de bitti 🤔 ya da neden a ile başladı acebaa
Biraz solunca yenisini alıyorum çokta pahalı olanı tercih etmiyorum ama siyahtan vazgeçmem imkansız
Ariel, Perwol denedim. Bu sefer de ABC aldım bakalım. :)
En çabuk solan renktir siyah ama favori rengimdir, asla vazgeçmem
Büyük sorunlara değinilmiş herkesin yaşadığı. Denemek lazım. :) 👍🏻