Güzellik & Bakım Kirpiklerde devrim! 👁️✨ Ekstra hacim ve ekstra bakım tek ürünle olur mu? (Sayfa 6) Flormar Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3230 Kirpiklerde devrim! 👁️✨ Ekstra hacim ve ekstra bakım tek ürünle olur mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 62 kişi beğendi
esilasuisteknkk2101 Takip Et Xper 1 Yaş: 32 1 yıl Flormar harikaa ürün buu acilen kullanmam lazım 0 0 Yorumla
gsbdbndndn Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl Flormar maskaralarda favorim olan tek ürün nnnnn 0 0 Yorumla
Balkız_097 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Evet olur, güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
off tam benlik denicem femboy olarak kesin yakışır
Flormar güzel bir marka bence
Olabilir kadınlar daha iyi bilir
Denemek istiyorum sanırım.
İnanmiuorumm bayildimmm extraa hacim
Biraz zor ama neden olmasin
Harika kirpikler yaratiyor
Benim de her zaman favorim tabiki Flormar.
Kirpikler için flomardan şaşmam
Güzel gibi değer fiyatına umarım
Flormar harikaa ürün buu acilen kullanmam lazım
Bu ürünü kullanan yakınım var
Mümkündür herhalde tek urun ıse yarar gıbı
Flormar gerçekten çok güzel
Flormar maskara ise olur !
Olurr, düsenli kullnırsak neden olmasın
kiprikmi ne kipriği ya oda neymıiş
Kızlar 50 tane ürün kullanıyor
pembesi vardi bende bu kadar etkili olmadi
Güzel paylaşım olmuş ellerine sağlık
Güzel gibi görünüyor denenmeli
Flormar maskaralarda favorim olan tek ürün nnnnn
En iyusi flormar hep onu kullanuyirum
Yani evet ekstra hacimli olur
Hmm güzelmiş denenebilir bence
Bence tek ürünle olucak şey değil
aa güzel bir ürüne benziyor bakacağım
Tabi kirpik bakımı önemli yani
kız olmak zor bakım bakım
Ben de de öyle varki takma saniyorlar
Erkek olarak paylaşım cezbedici ve dikkat çekici
İlgili arkadaşlarım için not alıyoru
Almaya gidiyorummmm hemen
Şahsen ben olmaz diye düşünüyorum
Kesinlikle katılıyorum bu ürün çok güzel
Kullanıyorum çok güzel alın
Evet olur, güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık
Bunu çok fazla istiyorum ya
Bencede büyük bir devrim :)
Denemek lazım tabiki bence
Yapıyorsunuz bu işi bravo
Kirpikler güzelse ne gerek var
Kadinlar için ideal bir seçim
flormar o kadar güzel mi her ürününden memnunum
Olur herhalde hshsbnm 😃😃😃
Bu maskarayi severek kullaniyorum
En yakın zamanda deneyeceğim 🫶💓
İyi bir ürünle her şey mümkün olur
Gerek yok sabun yeter fazlasına gerek yok
Kadın için en önemli biseyler bakım
Yok bence öyle New York maren
Çok iyi bi marka beğeniyorum
Sürmeyin şöyle ürünler doğal olun
Ay Flormar harika bir markasın yaaa
Devrim niteliğinde bence çde
daha çok kadınlarla alakalı içerik daha çok
Süpermiş bsyıldım gerçekten
Doğru ürün doğru kullanımla olur
Deneyen var mi nasıl sizce, alınır mı
kullanıyorum, favorilerimden