Güzellik & Bakım Kirpiklerde devrim! 👁️✨ Ekstra hacim ve ekstra bakım tek ürünle olur mu? (Sayfa 4) Flormar Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3230 Kirpiklerde devrim! 👁️✨ Ekstra hacim ve ekstra bakım tek ürünle olur mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 62 kişi beğendi
orcanius Takip Et Yoda Yaş: 103 , eic 83% 1 yıl Neden olmasın.Bilgilendirme için teşekkürler. 0 0 Yorumla
user432526 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Yaa doğal kirpikleri de çok güzel ama 0 0 Yorumla
BirKiloNamuss6 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 85% 1 yıl Bakım ürünlerini kullanmak şart oldu 0 0 Yorumla
banyoterligi00 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 73% 1 yıl Kadının kirpiği güzel görünüyor baya 0 0 Yorumla
simaykskn Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl ne diyosun ya hemen simdi alıyorum su an 0 0 Yorumla
BrookLynn Takip Et Xper 5 Yaş: 100 , eic 98% 1 yıl Bir erkek olarak doğuştan uzun benim kirpiklerim 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% 1 yıl Flormar güzelliğe güzellik katar 0 0 Yorumla
Zehra_345 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 67% 1 yıl Flormar yaptı mı gerçekten denemek istiyorum 0 0 Yorumla
hislipencere Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 97% 1 yıl olsun tabi iyi olur. kızlara rahatlık. 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 604 cevap paylaştı. olur tabikide.. güzel ürün 0 0 Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% 1 yıl Flormar kaliteli bir markadır her zaman 0 0 Yorumla
zehir-zemberek Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 99% 1 yıl Flormar ürünlerini ben de kullanıyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Her zaman Flormar ı tek geçerim hacimli katmanlı yapısı ile rimelleri harika 0 0 Yorumla
s Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Maskaram bittiği zaman bunu bir düşünücem😍 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Flormar al kullan on numara olsun
teşekkürler flomar sağolun
Neden olmasın.
Bilgilendirme için teşekkürler.
Kirpiklere hacim veren maskara tercihim oluyor.
Bence olur çok güzel olur..
Ben ipek kiprikler takıldınmm
Denemekten zarar gelmez deneyelim
Denemekte fayda var gibi görünüyor.
Yaa doğal kirpikleri de çok güzel ama
Bakım ürünlerini kullanmak şart oldu
Olabilir neden olmasın...
Kullanmadım ama merak ettim
İşte olması gereken ürün harika
Olur tabiki, en azından öyle biliyorum.
Denenmeli Bence güzel bir şey
Kaliteli guzel ürünleri var
Mükemmel bir ürün gercekten
Pek anlamam ama güzelmişş
Teşekkür ederim güzel bilği
Kadının kirpiği güzel görünüyor baya
ne diyosun ya hemen simdi alıyorum su an
Elbette olur neden olmasın.
doğuştan uzun ve sürmeli olan ben :D
Bir erkek olarak doğuştan uzun benim kirpiklerim
Flormar güzelliğe güzellik katar
Normal bakim yeterli şimdilik
Flormar yaptı mı gerçekten denemek istiyorum
Olabilir neden olmasın ki
Olur tabii yeter ki doğru ürünü bul
olsun tabi iyi olur. kızlara rahatlık.
Güzelse sorun yok alınır alabilirim
Kadınlar için baya iyi bence
kirpiklerim çok kısa bana da bir öneri
Güzel ürün gibi görünüyor
olur tabikide.. güzel ürün
bilemiyorum altan bilemiyorum
Hayatımdaki en güzel maskaralar bu markada abi alın aldırın.
Flormar kaliteli bir markadır her zaman
Flormar ürünlerini ben de kullanıyorum.
Oldum olacak sevdiğim bir markasınız.
Her zaman Flormar ı tek geçerim hacimli katmanlı yapısı ile rimelleri harika
Kadınlar için faydalı olabilir
Maskaram bittiği zaman bunu bir düşünücem😍
Rimel gerekirse denerim belki🌸
Hepsi Guzel ben begendim tek
Doğal kiprik herzaman favorim arasında
Elinize sağlık çok güzel bir sunum
iyiymiş bu fena durmuyor.
Hyr tabikide daha fazla ürünle
Flormar sevdiğim bir marka zaten 🙂
Fiyatı ne kadar flormar bile pahalıdır artık
Doğru ürünse evet olabilir
Süper denerizz bi ara ☺️☺️ beğendim
Sevgilim kullanıyor ama memnun mu anlamadım
Teşekkürler faydalı bilgiler için
Flormar kaliteli ürün üretiyor diye biliyorum
Evet oluur kirpiklerimi kendim uzattım
Ya öyle miymiş 'ok' öyledir
En kısa zamanda denemek istiyorum
Flormar ürünlerini severim