
Hangi makyaj malzemesi olmadan dışarıya çıkamazsınız?
Ruj
Eyeliner
Maskara
Göz kalemi
Allık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hangi makyaj malzemesi olmadan dışarıya çıkamazsınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hiç birini kullanmam ve kullanmadım da ama nemlendirici kullanırım çıkarken
Çıkarım yaa illa sürcem diye olayım yok. Rimel kalem ruj sürerim maksimum keyfim vaktim varsa
Ben çıkamam ya makyaj yapmadan asla dışarıya çıkamam. Evde otururken bile makyaj yapan biriyim ben rahat edemem yapmadan.
0 makyaj dışarı çok çıktığım için benim için öyle bir malzeme yok
Ben asla makyaj yapmadan dışarıya çıkamam ya. Makyaj yapmadan kendimi çok eksik ve mutsuz hissediyorum.
neden 🙄
Makyajsız istediğim heryere rahat bir şekilde giderim, gidiyorum da.. öyle bir takıntım yok
Ben gidemiyorum makyaj yapmadan bir yere. Keşke bende makyaj yapmadan dışarıya çıkabilseydim ya.
Neden peki? Yani sebep önemli bence, ve kendi rahatlığını ön planda tuttuğun zmn sadece bu tarz takıntılar da olmuyor
Eyeliner ve maskara sürmeden bakkala bile gidemem😄
Aynen öyle bende öyle ya. Makyaj yapmadan asla şurdan şuraya gidemem ya. Makyaj yapar öyle çıkarım dışarıya.
Sürmeden dışarı çıkmam dediğim bir şey yok, sürmeden de çıkarım.
Bende öyle olsaydım keşke. Ben makyaj yapmadan asla dışarıya çıkamam ya. Makyaj yapmadan nedense kendimi eksik hissediyorum.
Hocam güneş kremi var sayılır mı
Elbette sayılır. Oda sonuçta bakım yapmak. İlla makyaj yapmak sayılmaz bakım yapmakta sayılır bence.
Makyaj bakım değildir hocam, yuze bakmaz zarar verir)
Ruj, göz kalemi ve far. Hafif makyaj seviyorum.
Aynen bende normalde o kadar çok makyaj yapan biri değilim hafif bir makyaj yaparım. Makyaj olmadan bir yere gidemem.
Ruj , göz kalemi ve allık
Bende mutlaka bunları kullanırım. Göz kalemi olmadan kendimi çok eksik hissediyorum. O yüzden kullanmadan asla duramam.
Aynen öyle güzellik insanın yüzüne bir canlilik renk veriyor çok abartılı makyajı da sevmiyorum zaten doğal olması yeterli oluyor
Hiç bişey sürmeden de çıkarım😅 maskara fav
Allık
Aynen allıkta kullanırım ben genelde makyaj yaparken falan. Beyaz tenli olduğum için çok yakışıyor allık.
ruj olabilir
Aynen bende ruj olmadan asla dışarıya çıkamam. Ama en favori makyaj malzemem genelde göz kalemi, eyeliner ve rimel.
Ruj diyen kızlar çok mu cirkin?
En dikkat çekici şeyin gözler olduğunu düşünüyorum ve rimel kullanmaya bayılıyorum
Göz kalemi
Evet bende göz kalemi olmadan kendimi çok eksik ve mutsuz hissediyorum. Ben birde eyeliner ve rimel olmadan bir yere gitmem.
Aynen 😊😊👍
Maskara ve rujum.
Dudak balmı.
Kız arkadaşıma sadece ruj ve eyeliner sürdürürüm
O kızın aklına şüphe ederim.
Niye doğal güzel zaten
Sürdürürüm demen, ona karışman anlamına geliyor. Bu arada beni alakadar etmez, size bolca mutluluklar abi
Teşekkür ederim kıskanma bir gün sen de koluma girersin sana da karışır müdahale ederim abisi
Gerçekten çok komiksin abi djjsjsjd
Güldürmeyi severim abisi xbjsjsjs
Ne mutlu etrafındakı insanlara
Teşekkürler abisi sen de dene faydası olur
Peki mutlaka deniycem saygılar.
Teşekkürler teyze
Püü gençlerde hiç saygı kalmamış. Sjsjjsjjsjs
Özür dilerim hanımefendi rüzgarın azizliği hahxjsjsbs
Ya abi düşündüğümün aksine eğlenceli biriymişsin
Tabi ne sandın sana diyorum inanmıyorsun ahahahaha
Tam şu anda inandım
İyi bari fazla zaman geçmeden ayıldın
Yalnız teyze dedin bak orada bi kalbim kırılmadı değil
Sen de bana abi dedin elimde bastonlu dedeyim gibi hissettim
Aramızda öyle uçurum bi yaş farkı yok. Ben genel olarak sevgilisi olan erkeklere abi diyorum. Kb
Sevgilimiz mi var sanki kendimizi avutuyoruz ahahahah sen de kusura bakma gel el sıkışalım
Tamam Lan gel buraya üzülme öyle
Sarılacaksan geleyim xhsksjp
Oyyy tamam sarılalım fjfjnsxs
Tamam hemen geliyorum xbjsjsmsm özelden adres yaz shxnmssm
Türkiyeye kardeş ülke var ya, işte oradayım. Təəssüflər olsun ki, çox uzağıq jshshs
Hem sen Azerbaycanlısan gel sarılalım kardaşım
Sarılak qardaş. Biz bu akılla anca böyle bir-birimize sarılırız
Ahahaha alemsin yine güldürdün
Yapıyoz işte bişeyler jsjsjsjs
Ya ben sana cevap yazarken kavga bekliyordum. Biz iki arada bir derede qardaş olduk
Komedisin arada böyle bana doz ver ahshsjdk
Gardaşım benim kavgayı çok mu seviyorsun
Seve-seve dhjdjs
Nasıl bir kralsın sen shxmsms
Yalnızlık bende kafa yaptı sıkıntıdan uyğulamanı indirip şey yapayım dedim işte o da öyle şey oldu gitti
Aksiyon arıyorsun sen kendine shjssjjs
Senden öğreniyoz işte bişeyler
Aksiyon severiz
Öğretmeyi severim aksiyonu ben de severim sana yaşatırım
Ay beyefendi siz neler söylüyorsunuz öylee. Yoksa bu bi teklif mi? Nsnsjsj
Ahahahsh teklif o zaman nereye geleceğini biliyorsun shxnsms
Hemen yola çıkıyom şeyden (ismini bilmiyom) alırsın beni ddjjdkk
Dhskkss sen nereye gelirsen oradan alırım shxsmsöşs
Alacaksan al beni... Sonra pişman olursun skjdjjdjdns
Bin gel indiğin zaman haber et shsjsm
Allah bu yalnızlığı kahr etsin. Gül gibi çocuk ne hale düşmüş
Shsjsjs bana diyene bak kendini söyle sen shxjdjjd
Kaybim kıyıydı, kaybim kıyıydı
Agam benimki genel yalnızlık. Hani istesem sev ark filan olur da. Bu öyle değil
Ben yalnızım demedim beni de kattın shsjsmks
Ya sus işte. Cehenneme giden kendine arkadaş arıyo. Niye kırıyorsun beni güzel insan?
Yahu niye kırayım tamam arkadaşız ekle beni uzatma hadi
Tamam ya kızma hemen yoksa kafana çay atarım görürsün gününü
Ahaha çay mı sevmem et at daha iyi 😂
Et atayım da şlap diye yapışsın suratına?
Oh mis sonra da kızartır yerim zbxjsjm
Kıyamam ya ajjsjsjjs
Acıktım yemek yap yiyelim shsnnssn
Köfte makarna?
Süper olur en sevdiğim acı biber var mı
Var ya olmaz mı?
Mis mis sofrayı hazırla geliyorum
Yemek hazır oğlum!
Geldim jdkdmd
H. g aslanım skjdjej
H. b kaplanım dhjd
Djjddjjd
Göz kalemi, allık
Aynen bende genelde göz kalemi kullanıyorum. Göz kalemi olmadan kendimi eksik ve mutsuz hissediyorum.
Hiç birini sürmem