Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 🍑
Şeftali makyajlar kışın da güzel olur mu, oluru var mıdır? 🍑

Aslında bu sorunun cevabını şöyle söyleyebilirim cilt rengi ten rengi ile alakalı bir durum soluk benizli Bir vücutta veya yüzde uygun olmaz daha soğuk gösterir daha kötü gösterir
Cevap
8Cevap
Evet bence uygundur
Kış bahçeleri şarkısı aklıma geldi ne alakaysa kış mevsimi diye okuyunca :) neyse olabilir de aslında şeftali tonları
Olur yumuşak bir görüntü katar. Ben bu tonları sonbahar kışın kullanmayı daha çok seviyorum.
Şeftali candır yumuşak yumuşak en sevdiğim meyve o yüzden olur 😅
Kışın çok patlar sanki, daha çok yazlık gibi
Seftali severim
olur
Güzel seçim. 🤩
Olur tabiki
Bence çok güzel olur
Olur neden olmasın
Olmaz
Şeftali her zaman güzeldir. d
Bence uygun
Evetttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?