Özellikle koyu renk ojelerle, çocuk eli gibi oluyor sanki 🤭 uzun tırnaklar daha hoş, tabi ayarında.

Kanım çekildi, bu ne rüzgâr..
Özellikle koyu renk ojelerle, çocuk eli gibi oluyor sanki 🤭 uzun tırnaklar daha hoş, tabi ayarında.

Kanım çekildi, bu ne rüzgâr..
Hayır bence göstermez.. yani güzel duruyor.. ama çok kısa olmaması lazım ya da çok uzun olmaması lazım.. her şeyin doğalını severim ben.. yine de tabi bir kadın nasıl istiyorsa öyle yapmalıdır..
el seninse bence çok güzel olmuş.
teşekkür ederim
Kısa tırnak severim. Uzun tırnaklar çok itici geliyor ve hiç hijyenik değil. Yemek yiyince veya iş yaparken sürekli kirleniyor içi. Tiriz bir şekilde yıkanmazsa kirli kalıyor ve kokuyor burnuna tutunca.
bence daha modern duruyor bazen uzatırım ama çok abartmayacak şekilde ve bu protez/jel/takma tırnaklar aşırı rahatsız edici hiç beğenmiyorum görüntü olarakta. bence gayet güzel ellerin
Aşko hayır bence görselde ki eller çok zarif duruyor
Cevap
33Cevap
Koşa dediğiniz tırnak görseldeki gibiyse bence koşa tırnak çok daha asil geliyor bana.
çok uzun tırnak çok varoş, ucuz bir görüntü veriyor bana
Yoo el yapisiyla ilgili. Tirnaklar hafif uzun yapidaysa hos duruyo.. parmak uclarinda bi uzanti hos duruyo yalan yok. Protez tirnak sevmiyorum ama dogal tirnak daha guzel
Aşırı uzun boyalı tırnaklar asıl çocuksu görünüyor ve mikrop yuvası istediği kadar bakıyorum desinler pisliğin sığınma yeridir tırnaklar
Benim sol elimin tırnakları kısa sağ elimin uzun gerçekten komik dıruyor
ben uzun tırnak asla kullanamadığım için hep kısa tutuyorum biraz çocuksu duruyor eğer tırnak yatağın küçükse
Kazma sapı gibi tırnak olacağına varsın kısa olsun son zamanlarda ne çirkin tirnaklar çıktı ya
Kısa tırnaklar bence daha hijyenik olduğunu gösterir. Uzun tırnaklı gördüğümde pek hoşuma gitmiyor açıkçası.
önemli olan kısa ya da uzun olması değil bakımlı olup olmamasıdır
Ben uzun sevmiyorum hatta komiktir oje de sevmiyorum karar senin yani
Ne alaka yav mhjk
Bence sade ve güzel
Koşa tırnak daha bakımlı ve temiz olduğunu gösteriyor
Her ele gitmiyor bu boy kare uzun tırnak yapısında temiz ve güzel bence sana da gitmis
El yapısı tırnak yapısı güzel olunca ikisi de hoş duruyor.
Benim uzun ve zayıf ama biraz tontik olmasını isterdim
Hayır böyle bir şey olduğunu düşünmem aksine hijyen için küçük olması daha iyidir.
ideali. Uzun tırnaklilar x meni başları bellemiş.
Bu tırnak kiminse ideal ve bakımlı. Tebrik ediyorum 😁👍
En güzeli bence doğru kanın çekilmiş bayağı soluk duruyor ellerin
Tırnakların kısa olması sağlık açısından ve görüntü açısından daha iyi. Çocuk gibi gözükmüyor üstelik
tırnak boyu bu kadar bile soğumama neden oluyor, lütfen kesin
Hayır, fakat naçizane bir tık uzun tirnaklar daha hoş bence :)
Ben uzunuda seviyorum kısayıda ama bakımlı olmalı en önemlısı tırnak etlerı yenmemelı temız olmalı
Bilmem benimki de kısa 😅😅
Uzun tırnak mikrop yuvası, temiz olması daha önemli
İnsansı gösterir.
Kısa daha güzel
Ne köfte yoğurur var ya.. Tadından yenmez. 🤤
Temiz gösterir bence daha çok.
Ben ellerim daha güzel
Ben temiz ve titiz olduklarını düşünüyorum
Bu kısalık iyidir bundan kısası çok itici
Aksine temiz ve bakımlı gösterir
Hayır daha temiz güzel duruyor
Kısa tırnak daha iyidir
Kısa tırnak her zaman daha iyidir
Daha uzun olsa daha kadınsı olacak
Hayır gayet güzel görünüyor
Böyle gayet hoş bundan uzunu itici bana göre
Gayet güzel gözüküyor
Hayır bence çocuksu göstermez
Yo bence kısa tırnak da güzel.
Bence tırnaklarınız gayet bakımlı ve güzel
daha temiz gösterir
Bence uzun tırnak iğrenç duruyor. Tırnaklarım uzun olunca yemek yapasım bile gelmiyor
temiz gösterir
Biraz öyle sanki ama temiz olur
Temiz ve bakımlı gösterir.
Eller güzel olduğu sürece sıkıntı değil bence
Uzun tırnak ama fazlası kötü durur
Arkadaşlar ellerınızı bol bol yıkayın
Yokk
Daha güzel bence
hiç alakası yok
bence göstermiyor
Eyleee hoşhhhh
Bence oldukça tatlı
Kötü ya
uzun tirnak ayri der kisa ayri dert olmus sanim
Hayir
Bakımlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?