Kızlar yüz tane eyeliner çekme videosu izledim olmuyor bi türlü, milletin çektiği gibi kalıyor eyelinerı benimkini göz kapağım örtüyor. Görünecek şekilde ayarlarsamda şu şekil kalıyor fotodaki gibi. Ben düz yukarı doğru olsun istiyordum. Napıcam, göz kapağım mı düşük acaba yoksa çekik gözlüyüm diye mi? Gözümün eyelinerli ve silinceki halini koydum.
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten bilmiyorum o yüzden sordum, kalın mı ince mi onunda ayırdında değilim
Gözüm çekik, eyeliner çekince göz kapağımın içinde kalıyor. Ne yapacağım?
@Kastamonlu yine ve yeniden birine dert olmuşum:D güzellik merkezinde makyaj eğitimi almışlığım var, elbecerim ve çizmim iyi. sana ve burdakilere mi kendimi ispatlamaya çalışacağım atarak? Komik olma
@Kastamonlu her yorumum altına salça olup, neden kudurttuğumun hala anlamış değilim orası ayrı bı konu, fotoğraf at diyip gerçekleri söyleyince zoruna gidip ruh hastası demek şizofrenliğin kaçıncı evresi?
@Kastamonlu ya sen top musun böyle eyeliner çektiğin için zoruna gidiyo? Sana mı diyorum aptal? Sanane? Sa Na Ne? Sabrımı gerçekten zorluyosunuz küfür ve hakaret etmemekte direniyorum. Allah aşkına işsiz ruh hastaları benden uzak dursun bı salın defolun sorduğum sorulara da yazdığım yorumları da pişman ettiriyosunuz gerçekten yeter
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yanlış açıyla çekiyorsun sanırım
katlanma çizgisinin altında kalması lazım fotodaki gibi. katlanma çizgisinin üzerine çıkarsan hareket eder güzel olmaz zaten
İşte fotodaki bile içerde kalıyor tam karşıya bakınca
bir tık ince yap
Bende önceden zor çekiyordum yapa yapa elin alışıyor zamanla sürekli deneme yanılma yöntemiyle bu çizgiyi otuttutursun
Yanlış açıyla çekiyorsun, alt göz çizgini devam ettireceksin, ucunu da uzatmalısın…
Youtubeda hep üstten çekiyolar
Eyeliner ya da dipliner ımı beğenirler. Tavsiyem şu şekilde çekmen. Telefonda bu kadar oldu ama yan açıya dikkat et demek istediğim…
[url=https://hizliresim. com/8prcj8p][img]https://i. hizliresim. com/8prcj8p. jpeg[/img][/url]
https://hizliresim.com/8prcj8p
Ya bende bunu istiyorum, çizdimde ama içerde kalıyor işte
Bir kaç kez alt göz çizginden yukarı bir bant yapıştırıp onu baz alarak çek, dene. Akmayan çabuk kuruyan bir dipliner ile dene..
Bendeki gratisin keçeli kalem gibi olanı yeşil dışı
O yüzden net olmamış çizgi demek ki…Flormarın diplinerını dene, akmayam, çabuk kuruyan…
İnce çek çok kalın çekmişsin
Yana değil yukarı dogru yap
Biraz daha kalın çek 😃
Bu nasıl eyeliner çekmek
Yapabiliyorsan sen çek at burada kızı yargılıyorsun sanki en iyisini bilirmiş gibi.. Görelim
@Kastamonlu yine ve yeniden birine dert olmuşum:D güzellik merkezinde makyaj eğitimi almışlığım var, elbecerim ve çizmim iyi. sana ve burdakilere mi kendimi ispatlamaya çalışacağım atarak? Komik olma
Hahaha ruh hastası seni uğraşamam senle
Git havanı da başka yerde at
@Kastamonlu her yorumum altına salça olup, neden kudurttuğumun hala anlamış değilim orası ayrı bı konu, fotoğraf at diyip gerçekleri söyleyince zoruna gidip ruh hastası demek şizofrenliğin kaçıncı evresi?
Sana sormalı muhatabım sensin
Ota b. ko eleştiri yapma herkes on numara yapmak zorunda değil mkk
@Kastamonlu ya sen top musun böyle eyeliner çektiğin için zoruna gidiyo? Sana mı diyorum aptal? Sanane? Sa Na Ne? Sabrımı gerçekten zorluyosunuz küfür ve hakaret etmemekte direniyorum. Allah aşkına işsiz ruh hastaları benden uzak dursun bı salın defolun sorduğum sorulara da yazdığım yorumları da pişman ettiriyosunuz gerçekten yeter
Güxrl durmuş ben e yakışmış 👍🏻
Doğal güzelliğini bozma
Doğal da iyiyim de arada yaparım öğreniyim diyorum sadece
Doğal daha güzel
Ben doğal halimi seviyorumda bazen yaparım diye öğrenmem gerek
Kızlar bilir ya da YouTube bak
Ohooo çoktan baktım herkes tek seferde çiziyo usta olmuşlar
:D boş ver böyle kalsen
: ))
dışına çek sadece
Anlamadım ki
gözün açıkken çek karşıya bak kapatma gözünü ve gözünü çekiştirme yaparken
Karşıya bakınca elim yanlış çiziyor yeni başladım
İnce yap
Daha yeni öğreniyorum ancak bunu yapabildim
Kolay gelsin ablam