Güzellik & Bakım Makyaj yapınca ağlamamaya özen gösterir misiniz? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor 😂🙄Makyaj yapınca ağlamak büyük şanssızlık. Sizce❓#EdamedaMakyajTrendleri 💄 #MaybellineNewyork 💋 Güncellemeler+1 yıl Günceldir Makyaj yapınca ağlamamaya özen gösterir misiniz? Cevapla Makyaj Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 965 cevap paylaştı. Makyaj yapmıyorum bir de bunu çekemezdim hiç :D 1 0 Yorumla
ncwpnfpbwlncw Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl genelde cok sık aglamam, aglamissam cok kotu bir sey olmuştur ona aglamisimdir ama bazen sacma seylere de ağlayabiliyorum ama kisacasi çok sık aglamam dnxnnfnfndndnx 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 604 cevap paylaştı. ağlanacak bir durum olmuyor ama gözümden yaş geliyor bazen bende elimle dikkatlice siliyorum 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl ağlayasım geldiyse eğer istersen maskaram kaplara bulaşsın yüzümün her bir yanıma umursamam bile 1 0 Yorumla
Aliasing26 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Makyaj yapmıyorum ama yapsamda aglayasim varsa ağlarım 1 0 Yorumla
Ratikulim Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 91% +1 yıl Ya zaten bu ayakta tutuyor sizi onu da yaparken ağlamayon bi zahmet 1 0 Yorumla
Fairytalelover Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Eğer ben makyaj yaptıysam ailedeki fesatlardan biri evlenmiş demektir ve bu en mutlu günüm olur🤣 bu yüzden ağlamam😘 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Cok şükür öyle bir derdim yok xd 1 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣
-SiyahGökyüzüü_ Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl eğer ağlamak istiyorsam makyaji umursamam. 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Bir aylaynır kaç para haberin var mı eda 😂 1 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 331 cevap paylaştı. ağlamam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Makyaj yapmıyorum bir de bunu çekemezdim hiç :D
genelde cok sık aglamam, aglamissam cok kotu bir sey olmuştur ona aglamisimdir ama bazen sacma seylere de ağlayabiliyorum ama kisacasi çok sık aglamam dnxnnfnfndndnx
ağlanacak bir durum olmuyor ama gözümden yaş geliyor bazen bende elimle dikkatlice siliyorum
ağlayasım geldiyse eğer istersen maskaram kaplara bulaşsın yüzümün her bir yanıma umursamam bile
Makyaj yapmıyorum ama yapsamda aglayasim varsa ağlarım
Ya zaten bu ayakta tutuyor sizi onu da yaparken ağlamayon bi zahmet
Eğer ben makyaj yaptıysam ailedeki fesatlardan biri evlenmiş demektir ve bu en mutlu günüm olur🤣 bu yüzden ağlamam😘
Cok şükür öyle bir derdim yok xd
🤣
eğer ağlamak istiyorsam makyaji umursamam.
Bir aylaynır kaç para haberin var mı eda 😂
Makyaj yaptığım gün zaten mutluyumdur
Ağlarm ben duygusal bir cicegm
ağlamam
Umurumda olmaz o an