Merhaba resimdeki gibi baştaki amcamın düğününde giyeceğim elbisem, alttaki yapacağım şalım , diğerleri de öyle bir makyaj yaparsam acaba cok mu abartirim makyajı daha sade mi olsun yoksa koyu renkli mi olması lazım bide farla rujun rengi aynı mı olması gerekiyor biri koyu biri açık olsa sorun olur mu, bide resimlerde yok ama ben takma kirpik takacağım çok mu abartiyorum sizce
Düğünde giyeceğim elbiseyle uyumlu koyu bir makyaj yapsam, çok mu abartmış olurum?
Elbise başlı başına göz alıcı bir elbise ve takma kirpik de takacağın için kesinlikle makyajı çok koyu yapma. Ayrıca far ve ruj aynı renkte olmak zorunda değil tabi ki de. Bu elbise ile nude tonlarda ve hafif parıltılı makyajlar gayet güzel uyar ve hatta daha elit, daha trend olur. Ağır ve koyu tonlarda yaparsan seni rüküş gösterebilir. Hem abartılı hem de alaturka bir görünüm olur.
Göz makyajın attığın görsellerden en alttaki göz makyajı gibi olabilir ama ruj daha doğal ve fresh olsun, nude bir parlatıcı bile olur. Far rengin de dediğim gibi; çok açık kahve tonlarında veya ekru gibi bir renkte ışıltılı bir far olabilir. Yanaklarına fazla belirgin allık sürme, hafif pembemsi olsa yeter.
Eyeliner yerine göz kalemi çekebilirsin, zaten takma kirpik yeterince belirginleştiriyor makyajı. Ruj olarak da hangi renk rujun varsa onu çok hafif sür o zaman.
Her şey koyu olunca gözü yorabilir bence makyajının ne çok sade ne de çok abartı olması lazım. Yani orta tonlarda bir renk daha güzel gider. Hayırlı olsun bu arada❤️