Dikkat ediyorum dudaklar dolgunsa dudaklara, gözler güzelse gözlerde oluyor vurgu. Yanılıyor muyum?

#maybelline
Dikkat ediyorum dudaklar dolgunsa dudaklara, gözler güzelse gözlerde oluyor vurgu. Yanılıyor muyum?

#maybelline
Ben makyaj yapmıyorum ama kadınlarda sadece ruj daha güzel oluyor
Ben de ruju çok seviyorum
Saçlar, dişler ve gülüş bence hepsini yener.
Teşekkür ediyorum 🧡😘🍬
Cevap
2Cevap
Göz makyajı daha önemli bence çekici görünme gözlerden başlar
Çok güzel ifade etmişsin
Gözler bence, dudağı sürekli yenilemek gerek
Evet ama likit mat ruj bu sorunu epey çözdü
aaaa erkeklerin karışmaması gereken bir başlık hemen cevaplim ay şekerim tabi ki dudak makyajı dwadwda
Erkekler de yorum yapsın
İkisi de benim için çok önemli.
İkisi aynı anda abartı olmaz mı
Göz makyajı daha güzel bence
Ben ikisine de önem veriyorum.
Göz çok severim ❤️
Göz makyajına. Buğulu bakmayı seviyorum.
Dudak makyajı bence
Dudak da mühim
Göz makyajı önemli
Muhakkak
Ruj daha güzel bence.
Göz.
Göz makyajı.
Makyaj yapmiyorum
Dudak
Göz makyajı
Doğallığa
Göz her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar