Kendi manitaları süslenince makyaj yapınca istemezler doğal halin daha güzel derler, ama orada burada görünce de süslü kadınları gözlerini alamazlar. Erkoların derdi ne? 😄

#orkide
#makyajtrendleri
Kendi manitaları süslenince makyaj yapınca istemezler doğal halin daha güzel derler, ama orada burada görünce de süslü kadınları gözlerini alamazlar. Erkoların derdi ne? 😄

#orkide
#makyajtrendleri
çünkü güzellik önemli onlar için. yani kadının fiziği dolgun olsun isterler güzel olsun isterler. buna göre seçtikleri için kadınların da tıpkı karaktere bakıyoruz diyip uzun boya ve tipe göre seçtikleri için. ben gerçekten de doğal kadınlara bakıyorum makyaj yapanlar plastik bebeğe benziyor çünkü çok yapmacık duruyorlar ama yine de herkesin kendi kararı tabi ki de
O abartılı makyajı anlık olarak tabiki seyrediyoruz fakat bu bakış en fazla 1 dk sürer, daha uzun süre midemiz bulanıyor. Sevgilime 1 dk fazla bakınca midem bulansın istemem.
Ayrıca, makyajı abartılı yapan her kadına herkes ama herkes yapar. Dışarı çıkınca sokakta, caddede milletin trene baktığı gibi sevgilime bakması g*avat değilsem hoşuma gitmez.
Doğal olsun, doğal hali ile sade ufak bir bakımla yanımda olsun kafi. Ben onu Dyo marka 4 kilo boyası için değil, gözlerindeki ışıltı için sevmişimdir.
Hem bu sayede sevgilime öküz gibi bakan birine çok rahat gidip kafa atabilirim.
Ful makyajlı olunca hangi birine nasıl yetişeyim? Cevap belli
Dikkat çeksin istemiyorlar ama bunu yaparken de kendi göz zevklerine hançer sapliyorlar. Sonra da gözleri makyajlı kadınlara kayiyor.. Tamam bir kadın makyajsız da güzeldir ama makyaj kadını daha seksi yapıyor
Biz buna arz talep uyumsuzluğu diyoruz gerçekten erkekler hep doğallık ister ama makyajlı kadınları beğenirler, onlarla yola devam ederler.
Erkek işte güzellik arayışları çok var aslında. Ama iç değil dış :)
Cevap
25Cevap
Erkekler bu zamana kadar hangi dediğini yapmış ki bunu yapsın gngmgmh
Bu erkek milletini anlayamazsınız çok zor hepsinin kafası farklı çalışıyor "makyajlı kadin dikkat çekicidir ama bu onu beğendiğimiz anlamına gelmiyor" demiş biri bu cümleden anlam çıkarmaya çalışıyorum ama bulamıyorum.
Ahahahh
Erkekler bizi internet aleminde özellikle resmimizi görmediyse çirkin ve kezban ilan etmeyi sever ama reel hayat böyle değildir. Reel hayatta en çirkin kız bile az çok değer görür sonuçta yolun sonunda ondan faydalanmak olunca.
Kendileri başka kızlara baktıkları gibi kendi sevgilisine bakmasınlar diye. Kıyafet, makyaj vs. konusunda inanmayın tersini yapın. Çok yakışmış der ama aslında rüküşsündür, kanmayınız. 😄
Aslında onlar da makyajlı kız istiyor da kimse sevgilisine bakmasın diye makyajsız istiyorum diyorlar. Bence
Makyaj dikkat çekicidir ama baktığımız hoşumuza gittiği anlamına gelmez çoğu zaman dalga geçeriz boya badana itina ile yapılır diye. Yüz olarak en çok makyajsız freş yüzlü kızlardan hoşlanırım teni su gibi olanlar varya elini daldırsan suya girrcek gibi olanlar ama çok nadir var onlardan
Makyajlı daha etkileyici geliyor demek ki 😅 Ama ben doğal güzellik den yanayım benim için güzel kız demek makyaj olmasa dahi güzel olan kız güzeldir
Doğal kızları severim dip de bı kilo makyajla gezen kizlarn g@tunden ayrilmamalari ironik😅
Ben makyajlı ve bakımlı kadın severim. Makyajsız sevenler az ötede oynasın.
Çünkü iq düsük. Doğal olsun derler botokstan gecilmeyen kizların dibinde köpek olurlar.
Not: genelleme yapmiyorum. Doğal diye tuturanlar icin soyluyorum.
Kendini kandırmayı seviyor. Lafa geldi mi doğal güzellik, eylemde ise hep gözler makyajda.
25 senedir ulkeyi yoneten hukumetin taktigi bu ve özelliklede kadinlar yiyiyor :)
soyledigim baska yaptigim baska ama sen bana inan yola devam :)))
Parasız diyen kızlar neden hep paralı erkeğe bakıyorsa oyuzden
Bakımlı ve tertemiz bir doğal guzellikte kız her zaman candır.. Makyaj çoğaldıkça saklanan şey çok demektir.. Yani doğal hali ile ben kadınım diye ortada gururla ilan kadın baş tacıdır..
Sevgilim beni doğal halime asik oldu ilk görüsmede makyajsiz gittim ve farkina bile hic varmadi hahah beni Ben makyajsiz hemde makyajlida begeniyor ama en cok doğal
Kıza bakmak, onu beğenmek demek degil. Bazen şu tipe bak diyorum
eşler başın tacı çünkü
gönül eğlendirmek başka bir şey
Ben şahsen artık kadınların makyajını ya da makyajsız mı olduğunu ayırt edemiyorum
Edemessin kalıcı makyaj çünkü
Erkeklerin söylediğine inanılmaz, yaptıklarına bakılır.
haklısın bakıyoruz makyajla kadınlar oldugundan cok farklı gorunebılıyor ama o an aklımdan okadar boyayı bana surseler ben bundan daha guzel olurum dıyıp gecıyoruz :)
Kendisine ait olan için ayrı, günlük sevişmek için ayrı yorum yaparlar
Estetiğede karşılar ama en az 5 estetikli bir kadın görünce akılları başlarından gidiyor yani çogu yalancı
Şahsen makyaj dekolte ifşa seviyorum
Çünkü dışarıda makyaj istemiyoruz evde istiyoruz onlar evde cadı gibi olduğunda insan nefsidir bakımlı görünce gözümüz kayıyor
Az ve sade güzellik
Onu ben de anlamadım.
Erkekler her şeyi istiyor.
Erkekler ne istediklerini bilmiyor
Makyajsız kadın mı var?
Makyaj guzellestirir
Dengesiz tutarsızlıkları yüzünden..
Profilimdeki gibi mi 😁
Insan ulasamayacgi hayaller pesinde kosarmis
Kendine güvenemediiginden olabilirmi
Makyaj kadına güzellik katar
Yalancıdır
Yooo ben makyajsizlarada bakiyom.
Sahtekarlar çünkü
Aynen
Yoo makyaj seven neden makyajsız istesin ablacım
Of of
Yalan çünkü
İşlerini görmek için
erko ☠️
Yok öyle bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?