Hello bebeksularr. ❤️
Kozmetik dünyası, kusurları gizlemek için makyaj ürünlerinin sunduğu olanaklarla doludur. Bu ürünlerden biri de "Maybelline tarafından bizlere sunulan Eraser Kapatıcı!" ✨ Cilt tonunu eşitlemek, göz altı halkalarını ve cilt kusurlarını kapatmak için harika bir seçenek. Benim gibi fondöten kullanmayı sevmeyenlerin bu kapatıcıyı çok seveceğine eminim, çünkü tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz!

Makyaj Çantamın Vazgeçilmez Parçası Haline Gelmiş "Maybelline Eraser Kapatıcının" Özellikleri

• Hafif ve kremsi yapısıyla cildinize kolayca uygulanır.
• İnce çizgilerin ve kırışıklıkların belirginliğini azaltarak pürüzsüz bir görünüm sağlar.
• Göz altı morlukları, lekeler, kızarıklıklar gibi cilt kusurlarını kapatmaya yardımcı olur.
• Aynı zamanda cildi besleyen ve nemlendiren içeriklerle zenginleştirilmiştir.
Ee, daha ne olsun? 🤩

Kolay uygulanabilir ve hafif yapıda bir kapatıcı arıyorsan Maybelline Eraser Kapatıcı tam sana göre :)
- Haydi, gel! Kusursuz bir cilt makyajı için öncelikle nasıl uyguladığımı anlatmak istiyorum. ❤️ Kullanım öncesi cildimi güzelce temizleyip, nemlendirici kremimi uyguluyorum. Ardından ürünün sünger aplikatörünü yavaşça çevirerek ürünü uygulamak istediğim bölgelere uygulayıp, parmaklarımla dağıtmayı tercih ediyorum. Sende dilersen kendi süngeri ya da fırça yardımıyla uygulama yapabilirsin.

Cilde ağırlık yapmayan formülü sayesinde kusursuz bir görünüm elde etmeni sağlayan Maybelline Eraser Kapatıcı'yı sende görünümünü tamamlamak için deneyebilirsin. Kaç tüp bitirdim bilmiyorum ama kapanışı küçük bir tüyo ile yapmak istiyordum. Maybelline Eraser kapatıcının "Deep bronz" rengini de bronzer olarak kullanıyorum, özelikle yaz aylarında çok çok güzel tavsiye ederim kızçeler. 🎉

Sevgiyle kalın, aşkla kalın aşklarım.. 💋✨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Merhaba✨
Bu benim de çok severek kullandığım bir ürün, ıvory yani 00 olanı tercih ettim. Tam ten renginle uyum sağladı. Çok beğendim bu ürünü 🥰
Teşekkürler güzel bence olmuş
Benim de göz altı kırışıkları için önereceğiniz krem var mı 😐
Kiehl's markasını tavsiye ederim göz altı kremi olarak
@beyazorkidem teşekkür ederim
skin ceuticals elbette...
@Black_Lilith ikisinide kullanıcam bakalım teşekkür ederim 😊
Bayılıyorum ama süngeri hijyenik olmadığı için çıkartarak kullanıyorum
Gerçekten işe yarıyor denendi. Teşekkürler paylaşım için.
Bende bu ürünü kullanıyorum. Tek kelime ile muhteşem
Emeğine sağlık çok güzel olmuş zaten bunu kullanıyorum
bence kapatıcılar arasından en iyisi teşekkürler bu bilgi için 💞
Teşekkürler bu güzel bence için Maybelline içinde ☺️
Yıllardır kullandığım tek kapatıcı. Ama eski formu biraz bozulmuş gibi geldi yeni aldığımda eski performans yok.
günlük mü kalıyor etkisi. sonra silmemiz mi gerekiyor yıkamamız ya da yüzümüzü aksam
Günlük tabiki
üzücü. keske süresiz olsa ama tabi olmaz bi krem neticede
Göz altı morlukları güzel bence kapatmaya gerek yok özellikle genç erkeklere çok yakışıyor
Göz altı morluklarım yok ama denerim bir gün teşekkürler
ihtiyaç sahibi kadın erkek çok kişi var özellikle yorgun kalkılan sabahlar da :)
Benim arabamın sağ aynasında ince bi çizik var onu kapatır mı acaba 😂
bendede var, ama sanki pek sevmedimm gibii yaa ;(
Çizgilere mi doluyor yoksa ya da kuru mu gösteriyor
@yeşilküpeli_kızz kuruu gosteriyorr
Maybelline ürünleri niye bu kadar iyi ya
Emeğine sağlık güzel yazı
Yanağımda sivilce patlamam sonucu çukur oluşmuştu uzaktan faça gibi duruyor nasıl kapatabilirim
Param yoook parammmm. Nasıl alıyım. Gider kıyma alırım
Çok güzel olmuş eline sağlık
Göz altı morluğu için buz sürebilirsiniz işe yarıyor
Emeğine sağlık çok güzel olmuş..
Buda güzel ama loreal de iyi
Makyaj yapmıyorum
Güzel biseye benziyo
bana lazim bu abla ya millet torbacı saniyor
güzel paylaşım olmuş
Ben bunu hiç beğenmedim hiç geçirmedi
Güzel
Kapatması nasıl
Bende kullanıyorum en güzel ürün
Güzel çıkış fiyatı nedir acaba
harika ürün
aklımda olsun
tamam sağol
Güzel yazılmıç akıcı
güzel paylaşım olmuş
deneyelim bakalım
Göz altı morluğu yok ama bu ürünü alıcam
Beton gibi bu
Baya iyi bu arada fiyatı da ucuz
Sevmedim bu ürünü
Denenebilir bence
Göz altı morlukları yok edemiyoruz l a
Bayıldımm
Abooooo