7 gü

Ünlü olmak istiyorum ama artık her şey çok sıradanlaştı güzellik, açıklık işe yaramıyor ne yapmalıyım?

Ya gözlemliyorum herkes çok güzel, mesela video görüyorum, kız Megan Fox, adı Kamile, bizden yani Bayburt Ngolo Kante köyünden soyu ama izlenmiyor, onun ekmeğini şu an Yaren Alacalar falan yiyor, çok da ahım şahım Megan Fox seviyesinde güzel değillerdi ama nadirlerdi, oradan patladılar. Açıklık desen, otobancı ablalar boşuna mı çekiyor 3 krşluk herifleri, onlar da bilir iki tiktok çekip futbolcu ayartmayı, yetenek desen üniversiteler Vanlı Goghlar kaynıyor, adamlar sırf kulağı kesiklerden olmadığı için kasiyer oluyor (küçümsemiyorum, yazın ben de kasiyerim, gençler üni için boya badana alıcam) şu mizah işi de sıktı, arkaya video atıyor, öne yazı yazıyor, hocaman fontlarla bizziko, kanzi diyor, max repost alıyor, geçici bir ün sarmaz, zenciler izleniyor çünkü biz fakirler malız, madem bende yok izleyim, ilerde piyango vurur, ortamlara girince yabancılık çekmeyiz babından, zengolarda da sidik yarışı oluyor kim daha popüler babından, öyle bir döngü, bu kadroya almazlar beni, arkadan BİM poşeyi ele verir bizi. Boynuma çakallı çukallı dövme yaptıramam, dedem imam diye düğünde ettiğim dansa taktı, sülale imamın torununa bak diye (yaş 6) e napıcaz biz yahu, bir de zilli falcı sen de ün görüyorum, şan şöhret görüyorum diye gaza getirdi, sınava da çalışmadık

Güncellemeler
7 gü
Zenciler izleniyor ne allahımmmm gskajdkal zenginler klavyem o kadar fakir ki zengin yazamıyorum
Ünlü olmak istiyorum ama artık her şey çok sıradanlaştı güzellik, açıklık işe yaramıyor ne yapmalıyım?
Cevapla