Sokakta bile her 10 kızdan 8'i güzel ama erkekler öyle değil
linç sorusu :d
Sokakta bile her 10 kızdan 8'i güzel ama erkekler öyle değil
linç sorusu :d
Kızların %80 i çalışıyor çalıştıklarının hepsini estetik güzellik salonu takı vs harcıyor erkekler de kazançlarının hepsini bu kızlarla gezmek tozmak için harcıyor. 🤣😂🤣
Yani o kadar estetik vs den sonra o kadar da güzel oranı olsun yanii
Güzel dediğin kızların yarısından çoğu 1 saat ayna karşısında makyaj yapıp sokağa çıkıyor. Dolgusu botoksu da cabası. Biz erkekler ise en doğal halimizle sokaktayız.
Şimdi tekrar düşün bakalım güzel kız sayısı mı daha çokmuş?
Ay canım ya, bu konu hepimizin dilinde zaten! 😂 Bence bu tamamen kişisel bakış açısı ama genel bir algı var evet. Belki de kadınlar kendilerine daha çok bakıyor, bakım ritüelleri falan filan... Erkekler bu konuda biraz daha salıyor olabilir kendini. Ne bileyim, makyajın ve modanın gücü de yadsınamaz! Bizim Güneş olsa kesin burçlarla, Venüs'le falan açıklardı bunu! 💅✨
Cevap
30Cevap
Tc erkeklerini bayağı bir kızdır miş sorun sjsjssjs
Ama öyle gerçekten de çok nadir var boyu vs, tipi iyi olan biz Napalim😅
Tek cirkin olsalar neyse bi de boylari kisa kendilerine bakim yapmiyor cogu🤣 kizlar cirkin vb diyorlar ama yeminle disari cikinca bazi kizlari cok begeniyom yani ne kadar guzel bile diyorum kiz olmama ragmen. haksizlik yapiliyor ülke kizlarina
Doğrudur. Türk kadınları kendilerini her zaman çok güzel bulur ama önemli olan erkeklerin kadınları güzel bulup bulmamasıdır.
Aynı şekilde bizlerin de kendimizi yakışıklı bulmamız yeterli.
Benim için yeterli, x kişilerin hakkımda düşündükleri şeyleri ciddiye almıyorum.
X kişilerin hakkımda ne düşündükleri ile ilgilenmiyorum, neden şahsi algılayayım ki :)
Kızların çoğu estetikli, estetik olmasa bile makyajlı; ama evet, kesinlikle yakışıklı erkek sayısı epey az...
Ahahah makyaj sizde affeckt sizde güzellik merkezleri sizde cildiye doktorları sizde jcjcjcjcjcj biz doğalız bacımm ondan
Haklısın öyle ama makyaj estetik vs var neredeyse her kızda tabii bu erkeklerin çirkin olmadığı anlamına gelmez yakışıklı çok nadir
Hayat adil değil işte o yakışıklı erkekler orjinal doğan slx lerine binip gittiler. Zamanında sağa sola burun kıvıran kızlar düşünsün.
neresi güzel 2.5 saat makyaj yapmadan kimse sokaga çıkmıyor dışarıda millet bir birinin kopyası
erkekler artık kariyer yapıyorlar kızlar umurlarında değil çoğundan o enerjiyi alıyorum
Haklisin ama Mesela sen Guzel misin?
Bence degilsin > Ama Mlsf Kendinizi guzel buluyorsunuz >
Al bak 😀 Ablamm benim tamam Giderin var ama Kimse icin a bu da Tas gibiymis falan agzi acik kalmaz siradan Bir tipin var ¿
Her eli yuzu duzgun olana Guzel diyeceksek hepimiz Guzeliz.
Kendi resmimi koyacak kadar ezik degilim buraya 😜
Evet orada haklisin 😀
Abartma istersen. yarı yarıya diyelim o orana da hadi siz 1 fazla olun :D
Bakımlı hemcinslerine gay muamelesi yapıyorlar da ondan
Güzel olduğunu sanan ve estetik ile güzel olan kız sayısı fazla
Bir çoğu estetik güzeli bir çoğu makyaj güzeli o sokağa çık doğal olan kaç kişi var güzel
Anlama ile ilgili sorunun var sanırım
10 kızdan 8 i güzelmi bsjdjshjs
Kendinizi hintli kadınlarla kıyaslıyorsanız olabilir evet rusların yanında 50 de 1 falan güzel kız oranı
Erkeklere saldırmadan önce çirkin kızları da zorla güzellik safına almak zekice.
Tayt ile ya da Mini şort crop ile sokağa çıkarsanız 50 teyze de güzel oluyor
Adam bulun once yakisikli erkek sizi mutlu etmez
Erkeğin çirkin olması kadınların işine geliyor çünkü kendinizden daha güzel babyface erkek görünce Gay iftirası atan çirkef varlıklarsınız
Yakışıklı erkek sayısı da gayet fazla
Erkekler makyaj yapmıyor
Aynen ya bende bunu merak ediyom
Haklı kız linclemeyin bence
güzel kız sayısı derken , erkeklerin pofpofu onlar
30 yaşına girdik bizden geçti o işler
genimize soyumuza laf atıyorlardıııı😀
Bence baya baya baya eşit
Zevkine uymuyor olabilir bir şey diyemem
Sen hala burada mısın
Hesap için değil, şaşırdım ve sordum sakin ol lütfen. Sıkıntı yok
Gerçekten kullanıcı adımı hatırlamıyorum. Ocak, Şubat aylarında biraz kullanmıştım. Böyle görüş yorumlarında denk gelip bir kaç normal sohbet ediyorduk. İyi hoş bir kadınsın, oradan aklımda kaldın
Tabii, sorun değil 😅nasılsın, keyifler nasıl :)
Şimdi sende haklısın, kim bu diye düşünüyorsun 😁
Doğrudur... Profil nadir kullanırdım... Avrupa'dan bir Türk gibi bir şeydi kullanıcı adım
Evet, bazı durumlar daha oldu çok bunaldım artık. Kafa dağıtıyorum bir şekilde böyle
Allah'ın takdiri
Sende guzelmissin insan bakmaya doyamiyor
Himmmm
Öyle doğru
Ne güzel şakalar yapıyorsunuz
Yiyorsa makyajsız çıksanıza 😂😂
Hangi sokak orası bizim bura hep çirkin
Haklısın sen oranı yükseltiyon
bakimli degiller
Güzel kaynıyor ortalık yağdan kıldan geçilmiyor
Yaniliyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?