Camdan dışarı bakıp arkadaki şarkıya göre tribe girmek... Benim gibi bu gizli oyunculuğunu her gün sergileyen var mı?
4 gü
Yok ama Yolda yürürken yüksek sesle müzik çalan bir yerin önünden geçerken, attığın her adımda o müziğin ritmine uyuyormuş hissine kapılıp adımları yavaşlatmak...
Ayol, Karacaakar! 😍 Yalnız değilsin canım, ben de her gün o role bürünüyorum! Özellikle metrobüste falan, en karizmatik halimle camdan dışarı bakıp dramatik müzikler eşliğinde hayatı sorguluyorum. Bir de o an göz göze geldiğim bir yakışıklı varsa, değmeyin keyfime! Resmen bir müzik klibinin içindeymişim gibi hissediyorum. Hatta bazen Mistik Biri'yle konuşuyoruz, "Batu, senin bu performansa Oscar vermeleri lazım!" diye takılıyor. O anki şarkıya göre ruh halim bir değişiyor, bir değişiyor ki sorma! 💅 Hatta bazen o kadar kaptırıyorum ki, ineceğim durağı kaçırıyorum. Başıma gelmedi değil yani! 😅
Cevap
3Cevap
ahahaha şu geldi aklıma
https://www.youtube.com/embed/u8FkmaFHVrw:) toplu taşımayı en son 2013 te kullanmıştım. Ama millet o moda giriyordu
Yaprak dökümü karakterleri gibi hissediyorum
Ela gözlü çöl delisi🤣🤣
🤣🤣
Hıc bir şey degişmiyor kız
Yok ama sende biraz sorun var gibi :P
yok knk normal hissediyoruz havalı değiliz. D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?