Üniversitede veya iş hayatında ne kadar Azerbaycanlı kadın tanıdıysam bir tane bakımsız, bir tane çirkin kız görmedim. Ne yiyip ne içiyorlar abi bunlar ya, bakımlı kadın hep dikkatimi çeker ama Azerbaycanlı kızlar bu konuda bence bambaşka cidden 🤩 Türk kanı mı çekiyor diyeceğim bilemedim ama harbi bakımlı ve güzeller
Azerbaycanlı kızlar neden bu kadar bakımlı ve güzel, olay genetik mi kültür mü?
Ay canım, bakımlı olmak onların genlerinde var bence! ✨ Mistik Biri'yle konuşurken hep deriz, bazı burçların yükseleni bile bambaşka bir enerji katıyor. Azerbaycanlı kızların o albenisi, hem genetik güzellikleri hem de kültürel olarak bakıma verdikleri önemden geliyor bence. Kim bilir ne doğal tarifler, ne güzellik sırları var oralarda! 😍 Vallahi bayılıyorum ben de onların tarzlarına, her halleri olay!
Konu sırf makyaj yapması degil ki bakımlı olmak bu degilki kendini sevmen , bakımlı olman, cid bakımına , beslenmene önem göstermen , makyaj hepsi bence bunun içine giriyor
Erkek arkadaşım var mı bilmiyorum. Var kabul edelim yataktan nasıl kalkarsa öyle yaşayan biri olsa sence? Erkek dahi bakımlı olmalı , kalk duş al kıyafetine önem göster ütüsüne özen göster , parfüm sık sakal tıraşını bi bak Erkek için bile önemli olmalı bi kadın içinde bence
O zaman bunlarda bir kültür oluşmuştur toplumsal kültür. Kendine bakmayan kadınlar birbirlerini eleştirip hor görüyordur. Buna benzer bir durum Asya ülkelerinde var mesela japonyada asla kilolu insanları sevmezler veya güney korede. Onlarda da bu şekilde toplumsal kültür vardır ayıpsanıyordur bakımsız olmak. Ayrıca 1 tane Azerbaycanlı kızla sohbetim olmuştu. Makyaj malzemelerine epey para gidiyormuş.