1 ay

Benden nefret mi ediyor, gerçekten ben mi suçluyum yoksa duygusal manipülasyona mı uğradım?

Ona aşık olduğumu bile bile en yakın arkadaşım beni sevgiliyle tanıştırıp sarılıp koklaşmalarını görmemi sağladı. Üstüne benim hislerim bitmemişken neden bana bu travmayı yaşattın, kabuslarıma giriyor, sen ne biçim birisin diye kavga çıkarınca biz arkadaşız ben sana ümit vermedim diye bana kızdı, nefret ediyorum senden dedi, sildi her yerden. Onları öyle görmeden bir gün önce biz sarılıp uyumuştuk ve bir şey hissetmediğini, arzulamadığını ve arkadaş olarak çok sevdiğini söylemişti. Benim hatam nerede, nefretini kustu?

Benden nefret mi ediyor, gerçekten ben mi suçluyum yoksa duygusal manipülasyona mı uğradım?
Cevapla