Normalde çok kıskanç biriyimdir ama eşimin bikini giymesine karışmıyorum. Sonuçta tatil yerindeyiz herkes bikinili.
2 ay
Cevap
2Cevap
Eskifen izin vermezdim bikini giymesine.
Artık kendim alıyorum. Kendini mutlu ve seksi hissediyor ve bu durum ilişkimize pozitif yansıyor
Kesinlikle öyle. Bende aynı şekilde düşünüyorum.
Bakma sen kıskaç vs gexdn karısını zorla kapatan tiplere. Kadına baskı yapmak daha büyğk sıkıntı. Ben çok kapalı rvli kadın tanıdım kocası evde uyurken eve erkek alanları da gördüm.
Eşin ne istiyorsa onu giysin. İstiyorsa tanga giysin tatil yerinde hiç müdahil olma
Henüz o kadarına alışkın değiliz ağabey. Tanga giymek istemez kendisi de. Minik göğüs dekolteleri, tayt yeterli. :)
Ne isterse artık. Karışma kıza
Karismiyoruz canım azarladın ayak üstü bizi:)
Deneyimleri paylaşıyorum. Muhtemelen yeni evlisiniz.
Yok abi. 3.5 yıllık sevgililik 2.5 yıllık evlilik. Eylülde 3 olacak.
Yenisiniz işte. Mutluluğunuz daim olsun 🙏
Normalde kapalı mı giyiyor?
Normal abi ne açık ne kapalı
Yerinde giyindiği sürece sorun yok abicim.
Kadınla didişmek yerine pozitif yaklaşınca her şey daha kolay oluyor.
Tekrar mutluluklar dilerim
Teşekkürler ağabey. Siz kaç yıllık evlisiniz?
15 sene evlilik 3 sene de öncesi var
Hey maşallah. Sizdeki birikim ve deneyim madendir. :)
Dşle kolay 18 sene
Öyle abi. İlk başta sende kisitladin değil mi?
Beğendim sorunu oradan yaz
Gelmedi bildirim abi
Beğenenlere bak
khgfkgfkfkjjfv herkes giyince kıskanmıyo musun
Sadece eşimin bikinili olduğu bir yer mantiken olamaz..
iyi de ikisinde de her türlü görüyolar
kamuflaj mı oluyo herkesin icinde
Yani direkt ilgi çekmiyor
garip
Deniz sonucta ya o yüzden normal geliyor bikini
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çok dengeli bir kafadasın 🤌🏻 Tatil yeri sonuçta, herkesin standardı bikini, mayo, şort… Eşine güveniyorsun, bu çok net hissediliyor 🫶🏻
Kıskanç olmak normal ama kontrol etmeyip karışmaman büyük olgunluk. Önemli olan onun kendini rahat ve güzel hissetmesi. Sen rahat, o rahat, tatilin tadını çıkar 😎🌴🌊