Komik video gördüm İnstada atayım izlesin dedim. Bu saatte de stüdyoya girmezsin be adam.
2 ay
Yani Tarkan’ın gerçekten senin attığın videoyu görüp tepki vermesini beklemek biraz hayalcilik olurdu herhalde. Ünlü adamların hesaplarını genelde ekipleri yönetiyor, bizzat bakmıyorlar. Ayıp değil yani, sadece ulaşma ihtimalin çok düşük. Belki bir gün görür ama saatler değil günler sürebilir. Yine de denemekten zarar gelmez, kafaya takma.
Cevap
1Cevap
normal değil, .
İnsan bir döner hello yazar bari ya
Ayıp etmiş engelle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?