3 ay

37 yaşındaki iç güvegine Sebastian diyorum. Ayıp mı ediyorum?

Hande Yener'in Sebastian şarkısını ona söylüyorum.
37 yaşındaki iç güvegine Sebastian diyorum. Ayıp mı ediyorum?
Cevapla