Gercekten artik biktim. 2 aylik bebegimiz var, evet ilk baslarda cok yardim etti ama simdi surekli cypto isi icin telefonunda. Bisey kazaniyormu derseniz yok oda yok. Ne bir muhabetimiz var, surekli cypto hakkinda konusuyor. Nerdeyse hamilik yuzunden ve sonradanda benim iylesme surecim yuzunden 4 ay yakin iliskiye girmedik. Simdi kendimi cok daha iyi hissediyorum ama onda tik yok. Bende ilk adimi atmak istemiyorum cunku ona gercekten cok sinirliyim surekli benden bekliyor. Bisey demesem aylarca gider gibi.
cypto baglantimidir nedir ozelikle artik cok fazla oldu. Konusuyorum soyluyorum cok girmiyorum abartma diyor. Surekli ortamlarda hatta araba kulanirken bile bakiyor. Ne yapicam ben:(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer