Hemşirelik laboratuvarında hoca beni canlı manken yaptı ve 26 kişi içinde arkadaşım üstümde hareketleri yaptı. Utanılacak bişey mi?

Ben aşırı utandım bide kapalıyım milletin içinde sedyeye yat rahat ol vs dedi. Ama şimdi erkekler de olunca utançtan sedyeden inene kadar güldüm. Sonra zaten hoca bu kadar gülünecek ne var dedi sizce rezil mi oldum
Hemşirelik laboratuvarında hoca beni canlı manken yaptı ve 26 kişi içinde arkadaşım üstümde hareketleri yaptı. Utanılacak bişey mi?
Cevapla