Egolu olmak hep ben demek. Bunlar hep çocukça.
Erkeklerin geç olgunlaşması sevilesi ve sempatik değil katılmayanlar kimler?
Egolu olmak hep ben demek. Bunlar hep çocukça.
Hiccc sempatik değil valla 😒
Küçük çocuk gibi. O ne be.

Alla alla
Aynen öyle. Sempati sıfır

Genellemeyi pek sevmem. Tanimadigin icin normal.
🤣🤣🤣🤣🤣
Noluyo çocuksu olunca yakışıklı mı hissediyosun
Kast ettiğim şey karakter cocuksuluğu.
Ruh değil.
Ben hala peluş oyuncagimla uyuyorum.
www.sky.at/.../...110-Pennywise1-Sky-News-16-9.jpg
Oyuncagini alayim
He
Afferim uslu kiz.
https://s1.dmcdn.net/v/ZKnxQ1f0TsXN4bfoz/x360
Vermedim süper zeka.
Verdin saydım 😂
Erkeklerin geç olgunlaşmasına “sevimli” diyen tayfa herhalde onun yükünü taşımıyor 😂 Haklısın kız, 30 yaş üstü hâlâ ergen triplerinde gezen adam hiç çekilmiyor 😒 Olgunluk = huzur. Sürekli dram, kaçış, sorumluluktan kaçma… romantik değil, yorucu.
Bir erkek mizahını korusun, ruhu genç olsun ama karakteri çocuk kalmasın. Geç olgunlaşma sempatik değil, bildiğin red flag 🚩
Cevap
3Cevap
2000 liler de pek erkeklik kavramı yok sayenizde prenses oldular
Ergen gibiler
Evet öyle
Evet değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?