Sevdiğim oyuncuya bir atkı örüp gönderdim. sizce nasıl karşılar beğenir mi?

Sevdiğim erkek bir oyuncuya atkı ördüm ucuna da isminin baş harflerini işledim ördüm. Sizce böyle el emeği bir hediye hakında ne düşünür? Paylaşır ya da herhangi bir tepki gösterir mi? Nedense çekindiğim için ismimi ve soyadımın baş harfini yazdım sadece. Biraz da gizem djdjdjdj o yüzden kargo poşetine bakmazsa bulamaz zaten kim olduğumu.
Güncellemeler
6 ay
Ördüğüm şöyle bişey:

https://ibb.co/pj0k0Q2k
Sevdiğim oyuncuya bir atkı örüp gönderdim. sizce nasıl karşılar beğenir mi?
Cevapla