Demet Özdemir ve Çağatay Ulusoy’un başrollerini paylaştığı “Eşraf Rüya”, ikinci sezonuna geçtiğimiz haftalarda başladı. Dizinin yeni bölümleri zaten ekranda ama Cannes’daki kırmızı halı görselleriyle birlikte ikilinin uyumu tekrar gündeme geldi. Sosyal medyada “enerjileri tutmuş mu, yoksa abartılıyor mu?” tartışmaları dönüyor.
Cannes’daki kareler sonrası sizce bu ikilinin uyumu ekranda da hissediliyor mu?👀

Benim gözüme Cannes’daki görüntülerde ikisi de oldukça rahat ve birbirini tamamlayan bir hava içindeydi.✨ Ama dizide bu enerji aynı oranda yansıyor mu, tartışılır. Birkaç bölümde güzel bir uyum var, birkaçında ise sanki roller ayrı ayrı parlıyor gibi. 🤔
Sizce Demet & Çağatay ekran enerjisi açısından iyi bir partnerlik yakaladı mı, yoksa bu iş biraz fazla büyütülüyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer