Yakışıklı, zengin çocuk mu yoksa hoşlandığım kişi mi?

Aynı bölümdeyiz üçümüz de. hatta o iki çocuk arkadaş. Beni beğenen kişi bölümün en yakışıklılarından. boyu da gayet uzun ve birçok kez yurt dışına çıkacak kadar durumu iyi. diğer yandan da onun arkadaşı var. tipi ortalama sayılır. nedensiz bir sekilde gönlüm ona kayıyor. bir yıl önce de böyle 2 kişi arasında kalıp sevdiğim kişiyi seçmiştim ama aşırı pişman olmuştum.
Yakışıklı, zengin çocuk mu yoksa hoşlandığım kişi mi?
Cevapla