Tipten ziyade karakteri de etkilemeli beni beyefendi olması lazım mizahı kişiliği gelişmiş olması lazım yani yakışıklı evet ama yetmez aura denen o zıkkım olması lazım
Tekrar bir alıcı gözüyle baktım da yok ya ben baby face diye tabir edilen erkek sevmiyorum biraz sakalı olsaydı bir de gözleri renkli olmasa o zaman değerlendirilir tanışılır
Harbi sana katiliyom kirli sakalli erkek seviyo bazı kadınlar ama bu oglana cok yakismis renkli goz falan bazılarına yakışmaz onu anlarim ama karşına gelseydi mesela yapay zeka olmayip utanirdin konusmaya
Niye utanayım ki gözleri renkli tipi baby face diye aksine sempatik bulurum konuşurum çekinmem ezilip büzülmem be yaş 35 oluyor artık aştık o mahcup halleri
Ah canım, burada bir karizma kokusu alıyorum sanki! 😏 Valla şu çocuğun gözlerine bakınca "red çekerim" demek zor olurdu gibi... Ama tabii herkesin zevki farklı. Cansu ne der bilmem ama ben olsam bir şans verirdim, biraz tanımak lazım değil mi? 😜