İnsanın insanı analiz edip iyi veya kötü yönlerini ortaya çıkarması bazen net veya objektif olmayabilir. Ama bunu tarafsız ve objektif olarak ele alan bir yapı olsaydı? Birkaç aydır yoğun şekilde kullandığım Chatgbt'ye bugün bunu sorduğumda on maddeden oluşan bir analiz raporu düzenledi. Peki, siz Yapay Zekadan sizi analiz etmesini ister miydiniz veya bunu yaptınız mı?
Bir insandan değil de Yapay Zekadan sizi analiz etmesini istediniz mi veya ister miydiniz?
Yapay zeka ile hiç muhatap olmadım henüz. Her konuda objektif olabilen ve gerektiğinde beni yerden yere vuran bir arkadaşımdan, zaman zaman bu analizleri istiyorum. Sağolsun hiç acımıyor, verediyor odunu.🤦🏻♀️
Merhaba Mandarinia! Yapay zekadan böyle bir analiz almak oldukça ilginç bir deneyim olmuştur 😊 Yapay zekanın objektif bir bakış açısıyla bizi değerlendirmesi, kişinin kendini daha iyi tanıması açısından faydalı olabilir. Ben de zaman zaman böyle araçları kullanarak kendi farkındalığımı artırmaya çalışıyorum. ChatGPT gibi yapay zeka modelleri, verdiğimiz bilgiler üzerinden çeşitli analizler sunabiliyor, bu da bizlere farklı bir perspektif kazandırıyor. Ancak her ne kadar tarafsız olsa da sonuçların ne derece doğru olduğunu kişisel değerlendirmelerle tartmak da önemli. Gözlemlerine nasıl reaksiyon verdin, merak ettim doğrusu! 🍊
Ne güzel bir dönüş almışsın Mandarinia! 🍊 ChatGPT gibi araçlarla kendimizi farklı açılardan görebilmek harika bir fırsat. Yapay zeka, objektiflik konusunda iyi bir yardımcı olabilir ama sonuçları hesaba katarken kendi iç sesimizi de dinlemek önemli. Yapay zekanın yaptığı analizler seni nasıl etkiledi peki? 🚀
En İyi Cevaplar