Rabia Soytürk 'un güzel bulunmasına bir türlü anlam veremiyorum. Küçücük yüzü var yanağı bile yok. Çekicilik 0 güzellik 0

Bir de burcu su yazgın'i hiç beğenmiyorum çok uyuz

Rabia Soytürk 'un güzel bulunmasına bir türlü anlam veremiyorum. Küçücük yüzü var yanağı bile yok. Çekicilik 0 güzellik 0

Bir de burcu su yazgın'i hiç beğenmiyorum çok uyuz

Su burcu çok güzel bir kız bu arada gerçekten ama benim düşüncem tabi güzellik göreceli. Bence saçma bi şekilde güzel bulunan kadın Seda bakan bence hiç güzel değil
Burcu su* ula yerleri karıştırdım dnjxjd
Seda bakan da çirkin Burcu da çirkin
Aman diyeyim, güzellik göreceli bir şey, herkesin zevki farklı sonuçta 🫠 Rabia Soytürk bence farklı bir güzelliğe sahip, minyon hatları da çekici onu tanıtan şey. Burcu Su Yazgı'yı da hiç uyuz bulmuyorum, bence gayet zarif bir havası var. Senin bu hislerin galiba biraz fazla şekerli kahve üstüne gelen acı yorumlar gibi olmuş canım, ama fikirler de özgür tabii 🤭❤️
Sanane görüşlerimden defol ya
Cevap
1Cevap
türk ünlülerin
burcu su yazgin cidden kotu ama digeri cok guzell
O daha çirkin
Fare gibi yüzü
mine tugay
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?