İcardi sizce neden simge sağın 'a bakmıyor, siz olsanız bakmaz mısınız?

Simge Wanda dan güzel ama bakmıyor ya, kadın deliriyor benle ol diye en yakışıklı futbolcu diyor bizi sevgili sanıyorlar diyip adama laf çakıyor umrunda değil kadınını bi üstüne atlamadigi kaldı. Beyefendinin umrumda değil Angela Burgos diye kadına sarmış keşke sevgilim olsa demiş ama simge umrunda değil

İcardi sizce neden simge sağın a bakmıyor, siz olsanız bakmaz mısınız?
İcardi sizce neden simge sağın 'a bakmıyor, siz olsanız bakmaz mısınız?
Cevapla