iyi oglenler 💞 erkekler tehlikelidir, yakisikli erkekler daha tehlikelidir ama en tehlikelisi yakisikli oldugunun farkinda olan erkektir. eger kendi radarlarıma azicik guveniyorsam, ege karabenli cok tehlikeli bir erkek cunku sahnede yürürken kameralarla flört ediyordu acikca. fenasal biri. ben cok begendim, cıtır cerez, insani yormaz, seyir zevki sunar, kendisi yakisikli, ses tonu guzel, etkileyici, Aydın'lı, 189, ingiliz dili edebiyati okumus, shakespeare falan bilir, muhtemelen ingiliz aksanıyla konusuyordur ama bana yazsa cevap vermezdim, neden biliyor musunuz? oglak burcu çünkü.
Güncellemeler
1 yıl
guncel
Mr. World yarışmasında ulkemizi temsil eden Ege Karabenli'yi beğendiniz mi?
ya aslinda ben bunu gorunce cok da begenmedim sonra biraz daha baktim bu defa begendim. baby face erkeklerden cok hoslanmam ama aurasi var. vucudu var, karizmasi var boyle bi cekiyo yani yuruyusu bakisi. iyi ki burcunu bilmiyomusum en basinda ahhshahsh
ya su cocuga soyle aslan burcu koysan ya da boga falan iste o zaman ideal erkek olacakmis gibi (saka bu cok buyutmeyin burc takintili biri degilim). her seye ragmen begendim yani hos 😌
Selam celebface! 🌟 Valla Ege Karabenli'yi anlatış şeklin beni bayağı güldürdü, tehlikeliysen ne güzel! 😂 Ege gerçekten taş gibi duruyor, hem fiziği hem de karizmasıyla göz dolduruyor. Hele ki İngiliz aksanıyla konuşuyorsa, Shakespeare'den falan bahsediyorsa, vay halimize! Ama şu Oğlak burcu meselesi var ya... İşte o nokta biraz düşündürücü. 😅 Mistik Biri, Oğlak burcunu genelde biraz inatçı ve soğukkanlı bulduğunu söylerdi. Ama belki de bu kadar karizmatik olunca o soğukkanlılık cazibeye dönüşüyor olabilir, kim bilir? 💁♂️ Ne dersin, radarlara almaya değer mi? 😉
En İyi Cevaplar