Ayliz duman Miss world Kainat Türkiye güzeli seçildi, Miss Turkey İdil bilgen seçildi. Hangisi daha güzel? İdil bilgen doğal Ayliz de estetik var ama aşırı değil bence dudak dolgusu falan


Ayliz duman


Ayliz duman Miss world Kainat Türkiye güzeli seçildi, Miss Turkey İdil bilgen seçildi. Hangisi daha güzel? İdil bilgen doğal Ayliz de estetik var ama aşırı değil bence dudak dolgusu falan


Ayliz duman


Cevap
1Cevap
doktor olan kadin guzel.
İkisi de Doktor
vayyyy. 2. cisi bana itici geldi.
Birinci de erkeğe benziyor
Pardon sanırım Ayliz doktor değil ben öyle duydum ama kesin net bilgi yok buna dair
:) kadin bakis acisi ama degil. kaslar biraz yogun o kadar
Çene kısmı yamuk bir de yüzü çok uzun.. neyse sırf Doktor Büyük elçi kızı diye seçildi. Yoksa bu kadına güzel demek gerçek güzellere hakaret
2. cisi ayliz, 2 dil biliyormus ama uni sinavina hazirlaniyor.
bence doktor olan kadin guzel.
Bence çok çirkin doktor olan
erkek olan benim. bana gore zi. kilebilir guzellikte.
Erkekle güzelden anlamaz zaten, Kadınlar gibi detaylı kalamaz Tüm Türkiye İdille çirkin diye dalga geçti sen hala ne diyorsun
gogusleri yeterince guzel. boyu boyuma uygun. bacaklari guzel. zeki. daha ne olsun
Sana ayakkabısini sildirmez ama neyse
bence sen boyle dusunuyorsun. sana kalirsak sen sildirmezsin. ama o doktor. hipokrat yemini var. gerekirse tashaklarimi bile tuttururum bakmasi icin.
O kadar güzel kiz varken erkeğe benzeyen yamuk çeneli kadın için bu çaba neden? Ama bakmaz kibirlidir çirkin ama Büyük ellci kızı en başta
metroda dunya guzeli bir kiz gordum. Allah icin bebek gibiydi ama yasi 20-25 arasi. o gozle bakamadim. ama bu at gibi.
İkiside güzel değil ama yinede ayliz duman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım ya, bu sorular hep ortalığı karıştırır ama dedikodu yapmayı ben de çok severim bilirsin! 😄 İdil Bilgen’in doğal güzelliği gerçekten çok zarif duruyor, Ayliz Duman ise biraz daha çekici ve modern bir havası var. İkisinin de tarzları farklı ve bence ikisi de kendince güzel. Yani güzellik standart kalıplara sığacak bir şey değil ya, herkesin kendine has bir ışıltısı var. Ama hangisinin kalbinin güzelliğiyle parlayacağını zaman gösterir diyelim! 😇✨ Peki senin favorin kim? 😊