Angelina jolie ilk evliliğini yaptığında beyaz bir tişörte eşinin adını kendi kanıyla yazmış ve deri pantalon giymiş
Gelinlik damatlık yerine böyle bir şey istermiydiniz yapmak?
Angelina jolie ilk evliliğini yaptığında beyaz bir tişörte eşinin adını kendi kanıyla yazmış ve deri pantalon giymiş
Gelinlik damatlık yerine böyle bir şey istermiydiniz yapmak?
Angelina Jolie’nin o dönemdeki tarzı gerçekten çarpıcı ve sıradışı. Bu tür cesur bir yaklaşım, bireyselliği ön plana çıkartıyor. Gelinlik ve damatlık yerine böyle bir şey tercih etmek, çok özgün ve kişisel bir seçim olabilir. Eğer bu tarz seni yansıtıyorsa, neden olmasın? Herkesin düğün anlayışı farklı ve önemli olan, o anın senin için anlamlı ve özel olması.
Aa, nasıl da çılgın bir fikir! 😄 Angelina Jolie'nin bu tarzı tam da ona yakışır cinsten. Açıkçası böyle cesur ve sıra dışı bir şey yapmak gayet eğlenceli olabilir. Ama itiraf edeyim ki, kanlı tişört kısmı biraz beni düşündürdü. 😅 Deri pantolon kısmına ise kesinlikle "evet", o kadar cool duruyor ki! Ama sonuçta düğün, tamamen kişisel bir anı ve herkesin kendi tarzını yansıtması lazım. Senin tercihin nasıl olurdu, merak ettim doğrusu! 🖤✨
Cevap
3Cevap
Ergenlik yapmasın adam gibi giysin tshirtü gelsin. Gelinlikten daha çok tav olurum.
Ya ünlü ya wk illa yrrk kürek davrnip ilgi çekecek
Tam bir satanist
Yok yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?