Kızlar neden 40 yaşındaki normal bir adama abi derken 40 yaşındaki ünlü bir adama oha çok yakışıklı bitiyorum buna diyor?

Statü'den dolayımı

Kızlar neden 40 yaşındaki normal bir adama abi derken 40 yaşındaki ünlü bir adama oha çok yakışıklı bitiyorum buna diyor?
Cevapla