Galiba estetikli insanları daha çok beğeniyorum :( Sosyal medya algımı mı değiştirdi?

Mesela demet Özdemir'in yeni halini daha çok beğeniyorum. Hande Erçel de aynı şekilde. Yabancı ünlülerden de Kylie Jenner. Estetikten sonra gayet güzel oldular ama insanlar hep aynı insan haline geldiklerini söylüyor ünlülerin, ben yine de beğeniyoru.

Galiba estetikli insanları daha çok beğeniyorum :( Sosyal medya algımı mı değiştirdi?
Cevapla