Merhaba KScanlar nasılsınız? Tabiki paylaşımlar bu sayfadakiyle sınırlı değil daha bir çok kötü yorumlar yapıldı. Yazı/klar olsun ne diyim gururumuz olan birisinin annesi hakkında böyle şeyler deniyor olması çok kırıcı. 😡
Yusuf Dikeç'in annesini paylaşması üzerine neden böyle kötü yorumlar geliyor hani (anneler kutsaldı) ?
İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz #aynadakiajan
Bu ne saçmalık be adam annesini paylaşmak için acaba dünyaya nasıl izlenim bırakırız diye mi düşünecek size mi soracak yorum yapanlardan biriside mavi tikli yazık cidden yazık
Ne olmuşta rezil olmuşuz dünyaya? Dünya'da yeterince rezil şey varken ülkemizde tonlarca rezil olay yaşanırken sadece bu bu fotoğraf rezil edecekmiş bizi dünyaya neden annesinin giyim tarzı yüzünden
Ne var annesinde Has bir anadolu kadını Bir şampiyon doğurmuş Gurur duyuyorm Ben bir anolmallik göremiyorm Arap sanacaklarms Avrupa bizi isterse barbar yamyam sansn Çok da umrumdaydı Ben de onları bir hiç sayıyorm Var mı bir diyeceginiz
Neymiş tüm Dünya'da fenomen olup bir duruş sergileyen birisinin ailesi ülkemizi karalarmış ona göre hareket etmeliymiş. Arkadaş dizi senaryosu mu bu sahte anne mi tutacak neyin gösterişini yapacak Arap sanıyorlarmış mış mışta. Teyzemize Allah uzun ömürler versin zaten yaşlı 90 yaşında birisi böyle yorumları ona söylese ne kadar üzülür düşünen yok.
Provakatif yapanlar da var ama bir çok beğeniyle Onalrı destekleyen, onlardan farklı olmayan yorum yapanlarda çok maalesef.
Elon Musk'ın paylaşımlarına bakarsan o Yusuf Dikeöin yanı da duruyor. Bir millet kendi insanını desteklemezse burada bir sorun var demektir. Bu adam ABD'de bana daha iyi davranıyorlar deyip giderse hiç şaşırmam.